jeongguk
kucağıma otur dedim
kalk demedimtaehyung
ben OTURMADIM
sen oturacagim yere kaydin
ondan oldujeongguk
koca götlütaehyung
koca p*pilijeongguk
nereden biliyorsuntaehyung
hissettim jeongguk. deli misin
defol buradanjeongguk
kıyafetler olmadan da hissedebilirsintaehyung
azmis yinejeongguk
öperim seni
sustaehyung
oha soke oldum
kufur etmedin
operim dedin
inanamiyorum.jeongguk
senin dilin fazla uzamış
ısırırımtaehyung
2 dakika mutlu olamiyorumjeongguk
evime gelebilirsin
mutlu olabileceğin şeyler vartaehyung
sen bize gelirsen dusunebilirimjeongguk
sen bu aralar kabulleniyorsun sankitaehyung
ask yapalim sen de kurtul ben dejeongguk
sevmiyorsan bu aşk yapmak olmaztaehyung
sevmedigimi nereden cikardin🤔
yA BEN
BIR SEU DEDIGIMDE
GELMEK ZORUBDA MISIN
IMDST
KOSUYOE BI DE*
Elimdeki telefonu masanın üzerine koyup buraya doğru koşan çocuğa döndüm. "Beni dövmeye mi geliyor, seni öpmeye mi?" Yoongi'nin sorusuyla omuzlarımı kaldırıp indirdim. Koridoru bitirip kantine girdikten sonra bakışları direkt beni buldu ve adımları yavaşladı. Hızla inip kalkan göğsü, alnına yapışmış saçları onu daha çekici gösteriyordu.
Fazla oyalanmadan karşımdaki sandalyeye kurulduğunda nefesini düzene sokmak için kısa bir süre bekledi. "Aniden böyle şeyler... Söylemeye devam edersen..." Hâlâ düzenini sağlayamayan nefesleri yüzünden kesik kesik konuşuyordu. "Sikerim seni Taehyung." Daha insancıl bir şey söylemesini beklemek hataydı. Jungkook kesinlikle küfürsüz konuşamıyordu. "Kelime dağarcığında on kelime varsa yedisi küfür." Dudakları iki yana kıvrıldığında Yoongi'nin de güldüğünü duydum. "Diğer üçü de kucağıma otur Taehyung." Jeongguk bakışlarını benden çekip Yoongi'ye döndüğünde bu hallerine gülmeden edemedim.
"Kim Taehyung sen misin?" Yoongi'nin arkasında dikilen bir kız bana yönelik sorduğunda kaşlarım çatıldı. Jeongguk ve Yoongi'nin bakışları da ona dönmüştü. "Evet, benim." Aceleyle elindeki meyveli sütü uzatıp uzaklaştığında şaşkın bakışlarımı elime tutuşturulan süt kutusuna çevirdim. Üzerine yapıştırılmış kağıda göz atacaktım ki elimden çekilmesiyle okumaya fırsatım olmamıştı. "Afiyet olsun güzelim." Jeongguk, kağıttaki yazıyı sesli bir şekilde okuduğunda bıkkınlık hissiyle arkama yaslandım. "Kim bu sikik?" Kaşlarımı 'bilmiyorum' anlamında kaldırıp indirdim. "Fanın çok Taehyung." Yoongi'nin söylediği şey; Jeongguk'un sinirli bakışlarının ona dönmesine sebep olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love me at my worst, tk
Fanfictionlibidosu azalmayan serseri ve küfür bile etmeyen rüyası 230323 • 060423 for honeeeyy #1 taekook 100423