Κεφάλαιο 1

23 4 3
                                    

Ήταν τέλη της δευτέρας Λυκείου.Η Ελένη με την παρέα της κανόνιζαν τι θα κάνουν το καλοκαίρι.Τότε τα παιδιά πρότειναν να πάνε κατασκήνωση σε ένα κοντινό δάσος. Αμέσως όλοι συμφώνησαν! Ενθουσιάστηκαν με την ιδέα πως θα περνούσαν ένα ολόκληρο καλοκαίρι όλοι μαζί στην φύση.
Τελείωσε το σχολείο και όλοι ανυπομονούσαν για την μεγάλη μέρα!Η μέρα που θα πήγαιναν διακοπές χωρίς τους γονείς τους, χωρίς να έχουν κάποιον να τους λέει<<ΜΗ!>>, ή <<ΌΧΙ>>. Όλα θα ήταν τέλεια...
Ήταν περίπου πέντε το μεσημέρι όταν φτάσανε στην κατασκήνωση. Έφτιαξαν τα πράγματά τους στην σκηνή και μετά από λίγο πήγαν μια βόλτα στο δάσος.
Έτσι όπως περπατούσαν βρήκαν μπροστά τους την παλιά φίλη της Ελένης, την Μαξ. Η Ελένη χαιρέτησε την Μαξ και την σύστησε στην παρέα της.
Το βράδυ έφτασε. Όλοι κάθησαν γύρω από την φωτιά που είχαν ανάψει. Κάποια στιγμή ακούστηκε ένας θόρυβος... Μέσα από τα δέντρα πετάχτηκε ο Άντριεν.
Ο Άντριεν ήταν ο καλύτερος, παιδικός της φίλος.Αυτός την χαιρέτησε. Η Ελένη είχε μείνει με το στόμα ανοιχτό να κοιτάει επίμονα τους μαγευτικούς κοιλιακούς και τα υπέροχα γαλάζια μάτια του Άντριεν.


Χελοοοοο κόσμε !
Αυτή είναι η πρώτη μου ιστορία...
Στείλτε μου ένα μνμ για να μου πείτε την γνώμη σας!
Το επόμενο κεφάλαιο αύριο

Ένα εφηβικό καλοκαίρι Where stories live. Discover now