Brooklyn szemszöge.
-Szia. -mosolygott rám a zöld számpár tulajdonosa -A nevem Harry Styles örülök, hogy megismerhetlek.
Annyira jól esett a kedvessége, hogy kinyitottam a szám, hogy mondjak valamit, de egyszerűen hiába próbálkoztam csak suttogva jöttek ki a szavak a számból.
- Brooklyn Tirrell örvendek. -suttogta, de szerencsére a fiú meghallotta.
-Örvendek Brooklyn. A barátaim és én azért jöttünk ma hozzád, hogy picit felvidítsuk a napod illetve majd lenne egy kérdésük. De előtte bemutatom a többieket.
Ekkor vettem észre, hogy nem csak ketten vagyunk hanem még 4 szempár fürkész minket.
-A pici fiú kék szemekkel Louis, mellette a rövid hajú Liam, a magasabb barna hajú Zayn, és a szöszi pedig Niall. -mutatott végig a fiúkon.
-Sziasztok fiúk. -mondtam már kicsit magasabb hangon. -Üljetek le nyugodtan, nem harapok.
Harry leült mellém az ágyra, Liam, Louis és Zayn a bent lévő kanapéra ült le Niall pedig a kerekesszékemben foglalt helyet.
-Hogy vagy kislány? - kérdezte Niall.
-A helyzethez képest jól, ti vagytok az elsők, akikhez szóltam évek óta. -válaszoltam.
-Megtisztelve érezzük magunkat. -kuncogott Louis, mire én rámosolyogtam.
-Mit csinálsz? -nézett a füzetembe a mellettem ülő göndör fiú.
-Zenét írok, bár nem tudom milyen. Megnézitek? -adtam a fiú kezébe a füzetem.
-Ez nagyon jó lett. -fürkészte a füzetem Harry és tovább adta a többi fiúnak, akik szintén elismerően bólogattak.
-Még nincs kész, de a címe Little Thing, ha szeretnétek nektek adom. Amúgyse tudnék vele mit csinálni.
-Hát akkor köszönjük szépen, mindenképpen fent lesz az új albumon és mindenképpen meg fogunk említeni téged. - mosolygott Zayn.
-Örülök, hogy tudtam segíteni nektek. ÉS milyen volt a többi gyereknél? -tettem félre a telefonom, így maximálisan rájuk figyelve.
-Mindenki nagyon aranyos volt és örültek a csokinak, amit neked is hoztunk. -nyújtott át a szöszi fiú egy tábla Milka csokoládét.
-Úristen, köszönöm szépen. Nem tudom mikor ettem ilyet utoljára. -vettem el a kezéből.
-Amióta ide kerültél, azóta a kórházi kaját eszed? -döbbent le Liam.
-Igen, hát nincs ki hozzon nekem és egyedül nem engednek ki az utcára. Csak mosdóba mehetek egyedül, senki se bízik bennem annyira, hogy kiengedjenek innen. -magyaráztam. -És veletek mizu?
-Hát tudod jelenleg itt ülünk egy csodálatos lánnyal, és majd lenne hozzá egy kérdésünk. Ezen kívül minden rendben, készülünk az új albummal mert már csak 5 szám hiányzik hozzá. -magyarázta a mellettem ülő Harry.
-Értem, sikerülni fog, drukkolok nektek. -mosolyogtam.
-ÉS mikor szabadulsz innen? -kérdezte Niall.
-Valószínűleg soha, bár olyan jó lenne innen kijutni. -sóhajtottam- tudom, hogy valószínűleg soha többet nem állok lábra, de olyan unalmas itt lenni.
-Mit szólnál hozzá, hogy azt mondanánk, hogy gyere velünk haza, hozzánk. Élhetnél velünk és ha megengeded segítünk is neked, hátha van esély arra, hogy felépülj valamikor. -magyarázott Harry.
-Aj fiúk szívesen veletek mennék csak mi van, ha több hónapos turnékra mentek? Én egyedül lennék, amivel nincs is bajom, csak nem tudom majd mivel elfoglalni magam.
-Figyel, még ezen ne gondolkodjunk, messze van még az, hogy turnézni menjünk. Akkor benne vagy? Haza jössz hozzánk? -mosolygott Louis.
-Benne vagyok. -mosolyogtam. -De most gyertek ide hadd öleljelek meg benneteket.
Mindannyian oda gyűltek az ágyam köré és mindenkit egyesével jó szorosan megöleltem.
-Köszönöm fiúk. -a baleset óta most érzem magamat először boldognak.
YOU ARE READING
Talán van még remény (One Direction ff)
FanfictionEgy mozgássérült lány a kórházi ágyán éli minden napjait, unatkozik. Addig ameddig egy banda nem látogat be a kórházba látogatni a beteg gyerekeket. Itt találkozik Brooklyn Tirrell és a One Direction. A fiúk jelenléte vajon segít a lány felépüléséb...