~Bevezető~
Nem tudom kinek van meg az az érzés mikor úgy érzed mindenki utál és hogy a világ ellened van....Na igen nekem megvan.
Szaros kis 17 éves léttemre ugye ahogy a felnőttek mondják, én ebbe az érzésbe élek már jó pár éve.....De valahogy kibírom ezt a 3 évet! Talán.....~Egy hétfői nap~
Ahogy mindig is nem vagyok kipihent!
Ezen a hétvégén is végig üvöltötték a szüleim az egész napot mert állandóan veszekednek még az apró dolgokon is....
De felkeltem bepakoltam és felvettem az egyenruhát és megcsináltam a sminkemet is! A két fotón amit ide bevágok az a sminkem és a ruhám található!Smink:
Ruha:
Mikor már minden kész volt lementem és elvettem a reggelit majd az ajtón távoztam.És az irányt neki vettetem a sulinak.Persze zenét hallgatva baktatam a suli felé....mikor már a sulinál voltam vettem egy nagy levegőt és bementem a kicsit se kívánatos épületbe....
A teremebe ment a folytonos háború de hát ugye engem ez mit érdekel hisz meg vannak saját problémáim, meg amúgy is én vagyok az osztályba a láthatlan aki ha beszél ha nem akkor se veszik észre!Ja hogy ezt honnan tudom kb onnan hogy amikor ide kerültem ebbe a suliba akkor próbáltam hangos lenni, "barátkozni" de hát le se szarták hogy mint mondok....
Mindegy is én elvagyok egyedül csak hát kicsit magányos vagyok.....
De nem baj elvagyok a képregényekel és a zenéimmel!
Az első óra az kémia hát én szeretem semmi bajom nincs vele...
Becsöngetek és várjuk a tanárt, aztán szépen meg is érkezik és elkezdi az órát avval hogy ki hív valakit felelni!
-A mai felelőnk Kisso
-Tanárnő felesleges írja be az egyest!
-Rendben meg is teszem!!Akkor Jimin!!! Gyerünk!!!
-Én is ugyan azt tudom mondani mint Kisso!Felesleges....
-Rendben gyerekek addig csináljátok míg kinem húzatok a gyufát!-mondta haragosan a tanárnő és írta be az egyeseket majd felszólít engem
-Megyek!
-Ez még él?-suttogva kérdezte Jimin a barátjától
-Szóval végre egy rendes ember aki ki is jön és megpróbálja!-mondta az egész osztálynak a tanárunk
Gyorsan lefeleltem és 5-öst kaptam!Majd vissza ültem a helyemre!
YOU ARE READING
Egy depressziós lány története.....(ÍRÁS ALATT)
RomanceSenki nem szeret!!!!Gondoltam magamba addig míg fel nem bukantattok ti......ti barátaim.....