Reggel arra keltem hogy leöntöttek hideg vízzel....Kissot, Biat és hyujit láttam magam előtt akik ezen jót röhögtek....
-Látom nem tanultad meg hogy más pasiát ne basztasd!!!
-Kire is gondolsz?-kérdeztem
-Hát kire másra Hanniera te kurva!!!-mondta Kisso
-Igen jobb lesz ha lekopsz róla.....-mondta Bia is majd kimentekEz így komoly ha ezek egésznap ezt fogják csinálni tuti valamelyiknek lekeverek egyet!!Mindegy gyorsan levettem vízes ruhámat és megtörölköztem majd felvettem egy melegítőt és egy pulcsit majd lementem reggelizni....a hajamat csak meg töröltem mert nem volt nálam hajszárító!
Mikor lementem a tanár már nagyban vázolta hogy mi lesz a mai program!!
-Na szabaduló erdőbe megyünk ahol páronként lesztek!!! És persze én fogom össze rakni a párokat....
-Ne már!!-mindenki sóhajtott
-Na mindenki ide ért akkor mondom is a párokat
Hyunjin-Felix
Bangchan-seungmin
Han-Sohyun
Hannah-lee know
Jeongin-Changbin
Kisso-Jimin
Bia-Jungkook
Hyunji-Hoseok
Lia-Namjoon
Mia-yoongi
Egy ember jin pedig velem fog menni!!-Ahh tanárnő!!!-nyávogot Kisso
-Nincs semmi ahhjj tanárnő!!!!-mondta a tanár
-Jó!
-Mindenki reggelizen meg és utána találkozunk a busznál!
-Rendben!-mondta mindenkiÉn voltam az első aki megreggelizet és a tanárnő után ment míg nem valaki megfogta a kezem és behúzott egy szobába...na ki más mint jisung
-Mit szeretnél?-kérdeztem
-Csak azt hogy én nem akkartalak megbántani tényleg!!! És sajnálom!!
-Sajnálhatod is!!!Han engem már nem érdekel mit akkarsz és azt sem hogy próbálsz mindent csak egy bocsánat kérésel elintézni!!!Nem képzeld nem megy!!! Kurvára csalódtam benned!!!Ma szépen végig csinálom a napot aztán fogom és haza megyek!!!
-Ne Sohyun ne csináld már!
-De és ha most megbocsátasz mennék-mondtam neki mert elállta az utamMikor félre állt én kimentem és mentem a buszhoz!Már mindenki bent ült csak az én helyem és jisung helye volt üres....
Leültem és próbáltam kizárni a gondolataimat....
-Történt valami?-kérdezi Hannah
-Nem semmi!-mondtam majd rá néztem az éppen helyére nyalogló jisungra
-Oké!!
-Gyerekek indulhatunk?
-Igen!!!-"mindenki"mondta vidámanEzután elindult a busz és én pedig csak figyeltem ki az ablakon ahogy azt már megszokhattuk.....Az út felénél hívott valaki így felvettem....
Hívás elkezdődött!
-Szia anya!
-Szia kicsim! Milyen eddig az osztály kirándulás?
-Hát furcsa és egy kicsit megbántottak de kiheverem ne aggódj!!!
-Oké!!
-Izé előbb fogok haza menni mivel eléggé fáj a torkom-mondtam színlelve
-Uhhh kicsikém az rossz de nem baj nyugodtan gyere ha nem érzed jól magad!
-Oké akkor este megyek haza!Szia anya!
Hívás vége!
Hivási teljes idő:1 perc 13 másodpercMajd elraktam a telefonomat a zsebembe....
-Te haza mész???-kérdezte meglepeten Hannah
-Igen! Miért?
-Azt hittem hogy maradsz velem!!!-mondta legörnyedt szájjal
-Hallasz rólam ne aggódj!-mondtam neki
-Jó de majd hívjál!
-Oké!!!És csináltam tovább a rutinomat..... néztem ki az ablakon...Mikor megérkeztünk mindenki a párjával felvolt állva és úgy mentünk be!Ott egy nő elmondta a szabályokat és kezdődhetett is a játék....
Mentem ahogy kedvem tartotta és nem vártam be Hant aki csak loholt utánam!
-Lasíts már kiszakad a tüdőm!!-mondta mellém érve
-Igy jártál!!!-mondtam neki
-Haha vicces vagy!!!Majd tovább mentünk már nem tudom mióta bolyongunk itt de már be is sötétedet.... és hideg is van persze hogy kint levettem a pulcsimat ezért most nincs rajtam de szét fagyok... úgy remegek mint egy kocsonya.....De Han levette magáról a pulcsit és oda adta....
-Tessék!! Inkább én fagyok meg mint te!!
-Kösz!-mondtam nekiMajd felvettem a pulcsiját ami meleg volt mert jisung testhője felmelegített és teljesen Han illata volt ami titokba egy kétszer megszagolgadtam de na szerintem mindegyik lány ezt tette volna!
Mentünk tovább de már leszakad a lábunk és kezdünk éhesek lenni még szomjasak is....de a játék akkor ér véget mikor mindenki kijutott hát úgy látszik mi kurvára körbe körbe bolyongunk mint a hülyék akik nem látnak a piátol....
-Szerintem mi már nem jutunk ki élve!-mondta Han
-Okos meglátás de szerintem elkénne lőni a vész rakétát!
-Jó ötlet mert éhen döglök!!!-mondta a hasát fogva
-Jó!-mondtam majd felemeltem a pisztolyt és elsütöttem a lövedéket ami kékes lilás formában megjelent az égbolton...
-És mostmár csak várunk..
-Igen-ugrándoztam mert még mindig fáztam
-Na jó gyere ide-tárta szét a karjait
-Mit akkarsz?
-Felmelegítelek nyugi van már!-mondta-Na gyere már vagy halálra akkarsz fagyni?
YOU ARE READING
Egy depressziós lány története.....(ÍRÁS ALATT)
RomanceSenki nem szeret!!!!Gondoltam magamba addig míg fel nem bukantattok ti......ti barátaim.....