Bu Sadece Bir Rüya Mı?

363 39 28
                                    

BAKIŞ AÇISI LEO

Birkaç saniye birbirimizin gözlerinin içine baktık,kendimde o ürpertiyi tekrar hissettim,ta ki be  tepki verip Cris'in yanından geçene kadar,ama kolumu tuttu ve arkamı dönüp aynı yüzle yüzleşmemi sağladı.

Messi: Hm? -oldukça  ciddi görünmeye çalışarak dedim.

Cris: Ben sadece kaba davrandığım için özür dilemek istedim,ben bir aptaldım,senin ve benim arkadaş olmamızı istiyorum. -dedi gergin bir şekilde.

Leo: Merak etme,ben de senin arkadaşın olmak istiyorum

Cris,bana beni utandıran kocaman ve güzel bir gülümseme verdi.

Cris: Seni eve bırakabilir miyim?

Leo: Evet -gülümsedim ve şimdi kızardı ama yarı kahverengi teniyle neredeyse hiç fark edilmiyor.

Cris: Ben sırt çantanı taşımana yardım edeceğim -görünüşe göre bu bir soru değildi çünkü direkt aldı.

Evime gitmek için hazırlandık. O konuşana kadar herşey sessizdi.

Cris: Günün nasıldı?

Leo: Çok iyiydi çünkü seninle tanıştım! -kızardı ve bende dediğimi sonradan anlayıp kızardım.

Cris: Kaç arkadaş edindin? -hafifçe kaşlarını çatarak sordu.

Leo: Sana,Ney'e ve ekibimden birkaç kişiye.

Eve geldiğimizde saat 16.00 civarıydı.

Leo: İçeri gelmek ister misin?

Cris: Olur

Anneme selam verdim,onu Cris ile tanışırdım.

Bayan Messi: Öğle yemeğine kalmak ister misin Cristiano,çok fazla egzersiz yaptınız iyi yemek yemelisiniz.

Cris: Evet,neden olmasın sadece aileme bir mesaj atmayalım,tamam bu kadar.

Bayan Messi: Hadi sofraya oturun.

(Yemekten sonra)

Cris: Yemek için teşekkürler,çok lezzetliydi.

Annem sadece ona gülümsedi.

Leo: Dışarı çıkıp biraz futbol oynamak ister misin?

Cris: Peki,hadi ne kadar iyi olduğunu görelim,sana meydan okuyorum.




BAKIŞ AÇISI CRIS

Uzun bir süre oynadık,gökyüzü çoktan renk değiştirmişti,güneş batıyordu,çok güzel görünüyordu.

Cris: Çok iyi oynuyorsun.

Leo: Teşekkür ederim çünkü topu alıyorum.

Cris: Ama benim kadar değil

Leo topu benden çıkarmaya çalışırken ayağı takıldı ve üstüme düştü.

Yüzlerimiz çok yakındı,o kadar yakındı ki nefesini hissedebiliyordum,çok çekici görünüyordu,onun yanaklarının yandığını görebiliyordum.

Ve daha fazla uzatmadan aramızdaki bozdum,onu öpüyordum!

Leo,ellerini boynuma doladı,öpücüğümü takip ediyordu,çok iyi hissettiriyordu

BAKIŞ AÇISI LEO

Takılıp Cris'in üstüne düşmüştüm. Çok yakındık,yanaklarımın yandığını hissediyordum. Gözlerimin içine içine bakıyordu,onun nefesini hissedebiliyordum. Bir anda aramızdaki mesafeyi kesti!
Beni öpüyordu!

Çok iyi öpüyordu,dayanamayıp ona karşılık vermeye,öpücüğünü takip etmeye başladım.

Bu sadece bir rüya mı?

Önceki tanıdığım kişilerle hiç böyle hissetmedim.

Hava yüzünden ayrıldık

Umarım bundan sonra hala arkadaş oluruz

BAKIŞ AÇISI CRIS

Güzel dudaklarını dudaklarımın üzerinde hissedebiliyordum,hayal ettiğim kadar yumuşak ve lezzetliydi,inanamadım,öpücüğümü takip ediyordu ama lanet olası hava yüzünden ayrılmamız gerekiyordu.

Derin bir nefes alarak birbirimize baktık,eskisinden daha fazla kızarmıştı,çok tatlı görünüyordu.

Az önce ne yaptığımı anladım,tepki verdim ve oradan ayrıldım.

Şimdi benim hakkımda ne düşünecek?

Cris: Ben çok üzgünüm

Eşyalarımı almak için koştum ve onun evini koşarak terk ettim

O kısa boylu çocuk bana ne yapıyordu?

Ona aşık oluyorum!?

Ama daha bugün onunla tanıştım

Onunla arkadaş kalmak istiyordum ama bu "kazadan" sonra istediğine şüpheliyim.







Umarım beğenmişsinizdir

Kötü olduğu için özür dilerim

BITTI.

GOATS //CRESSİ-ROSİ//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin