кнур ефіопський*'; одоробло*''- автентична українська лайка. український балет*''' - в оригіналі місіс Холмс каже: — Мы на русский балет ходили. Я не знаю, існує таке поняття 'український балет' чи ні, але я не могла це так залишити).
***
Оригінал: https://ficbook.net/readfic/1381302
***
Пошту завжди приносили вранці. І саме ранок завжди був обов'язково сімейним. Це була традиція, якої вони, незважаючи на щільний графік, намагалися дотримуватись. Майкрофт вставав, заходив у ванну, після душу одягався у халат, забирав пошту та ставав до плити робити каву.
Потім сідав за стіл, щоб нарешті поснідати легким салатом та перевірити пошту. Грег зазвичай вставав після нього, але до того моменту,як гаряча кава розливалася по чашках, уже спускався на кухню, діставав з холодильника нарізку, робив собі величезний сендвіч,забирав чашку і сідав навпроти, втикаючись у телефон або планшет, а Майкрофт переглядав пошту.
На цей раз Холмс теж сів за стіл, поставивши перед собою чашку кави і салат, переглянув листи і, потягнувшись за ножем, відкрив одне з них із печаткою Кембриджського університету. І практично тут же подавився кавою,яку вже встиг ковтнути.
<<Майкрофт Холмс!
Ти безсовісний син. Чому ти з такою упертістю ігноруєш наші листи? Після того, як Шерлок обмовився, що ти перебуваєш у стосунках вже, подумати лише, чотири роки, ти просто зник з радарів. Довелося навіть просити відправити нашого листа з іншої адреси, щоб пройти твою систему безпеки.
Майкрофт. Або цієї суботи ти привозиш свою обраницю для знайомства з нами, або ми приїжджаємо до тебе в неділю і вимагаємо, щоб нам про неї розповів Шерлок. Цілуємо і обіймаємо вас. Мамуля та папуля.>>
Майкрофт закашлявся і Грег відірвався від смартфона.
- Що не так? Знову надіслали фото із медичної карти одного з членів парламенту? — Грег скривився, згадуючи неприємні знімки, які прийшли Майкрофтові під час одного зі сніданків і зіпсували того дня апетит навіть йому.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Знайомство з батьками
FanfictionФᴀнхᴀᴛᴀ: #ШерлокBBC Пᴇйᴩінᴦ: Майкрофт Холмс/Грегорі Лестрейд Рᴇйᴛинᴦ: R Аʙᴛᴏᴩ ᴏᴩиᴦінᴀᴧу: kleolanda Пᴇᴩᴇᴋᴧᴀдᴀч: Lombard_and_krewetka Рᴇдᴀᴋᴛᴏᴩи: Чайний лист Худᴏжниᴋ ᴏбᴋᴧᴀдинᴋи: Inchells Рᴏɜʍіᴩ: Міні Оᴨиᴄ: Батьки Майкрофта виявили бажання познайомит...