love me like i'm your slut

8.8K 436 682
                                    

"baby, kiss me
before they turn the lights out"

"baby, kiss mebefore they turn the lights out"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


! nsfw, +18

_DAY3

Aslında yapmak istediğim ve yaptığım şey birbirinden tamamen farklıyken zihnimin karanlığında dolaşan günah dolu istekleri bastırmak belki de en zoruydu. Önüme konan engeller yahut çizilen sınırlar; kirli bir şekilde çalışmaya ant içmiş aklımı durdurmaya yetmiyordu. Aksine, içimdeki tutkuyu harlıyor, istediğimi yapamadığım her saniye beni öfkelendiriyordu. Düşkünlüğüm, benden habersiz ve kesinlikle kontrol edemeyeceğim bir şekilde artarken düşününce dahi dilimi damağımı kurutan isteklerimin önüne geçmeyi başaramıyordum. Başarsam bile başarının ona kavuşmak olduğuna kendini inandıran çakırkeyif aklım; gözlerimin önünü süsleyen beden yüzünden başarı duygusunun tadına varamıyordu.

Ona duyduğum hayranlık, benim başka bir şey düşünmeme engel olan isteklerle birleştiğinde delirecek gibi oluyordum. Onun yörüngesinden çıkmayı başaramayan hislerim ve düşüncelerim; hastalık gibi vücuduma yayılıyor, mantıklı düşünen beyin hücrelerimi alaşağı ederken diğer yandan gittikçe hırslanmama sebep oluyordu.

Sabırlı biri olduğum söylenemezdi. Beklemeyi, geride durmayı, mantığıma göre ilerlemeyi pek bilmezdim. Düşüncesizce sergilediğim tavırların başıma bela olduğunun ve çoğunun ağır sonuçlar doğurduğunun farkındaydım fakat yaptığım hiçbir şeyden pişman olmadığım gibi; bunlar, geride durmama da neden olamıyordu. Bilmediğim şeylerin yanında, elbette bildiğim şeyler de vardı; haddimi aşmayı, sınırları geçmeyi, olur olmadık her şeye karışmayı ve elde etmeyi çok iyi bilirdim.

Elde etmeyi bilirdim fakat yapamazdım. Deli olduğum kısacık zaman diliminde harekete geçmemi engelleyen tek şey, yine elde etmek istediğim kişiydi.

Buraya ne için, nasıl ve kiminle geldiğimi çoktan unutmuştum. Sarhoş değildim, kendimi kaybedecek kadar içmediğimi biliyordum fakat en derin arzularımın başrolü olan Kim Taehyung sayesinde öyle sarhoş hissediyordum ki, artık başa çıkamadığım tutkuyla hareket edersem sonunu kurtaramayacağım şeyler yapacak olmanın verdiği korku dahi onun dışında her şeye körleşen zihnime etki etmiyordu.

Kim Taehyung; benim en kirli tutkum, en günah dolu arzumdu. En önemlisi, benimdi.

Ne kadar süredir aynı yerde oturduğumu ve odağımı tek noktaya sabitlediğimi artık bilmiyordum. Gözlerimin önünde sağa sola sallanan ve öpmeye doyamadığım bedenini iştahla izlemeye devam ettim. Bacaklarını sıkı sıkı saran, şekilli kalçalarını tamamen gözler önüne seren pantolonuna içimden defalarca lanet ettim; herkes durulduğunda, ışıklar söndüğünde, cilveli adımlarını bana yöneltip ellerimin altına girdiğinde pantolonunun beni ne denli zorlayacağını şimdiden hissedebiliyordum.

blue corvetteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin