2022. december.- Biztos itt hagysz? –mosolyog rám Marco.
- Imádtam itt dolgozni, de tudjuk jól, hogy nem itt van a helyem.. –húzom el a számat.
- Tudom, vár az igazi- nevetgél.
- Mindig mondtam neked, hogy ez az én szerelmem. –nevetünk együtt. Marco –val nagyon jó viszonyunk lett az Andretti Autosport- nál töltött három évem alatt. De ideje visszamennem Európába.
- Annyira fogsz hiányozni. –húz magához.
- Ugyan Jen csinosabb nálam- bökök a nálam idősebb új lány felé-, na meg én tanítottam be- kacsintok Marco –ra.
- Na, majd meglátjuk –indul, az asztalunk felé- Gyere, mellettem a helyed. –terel maga előtt az asztalunkhoz.
A szokásos Karácsonyi partink van, amivel igazából lezárjuk az évet. Ez az utolsó eseményünk mielőtt találkozunk januárban. Egy kisebb szünetet kapunk. Én ilyenkor haza utazom, és a családommal töltök egy kis időt, meg a barátaimmal, akik mindig panaszkodnak, hogy elhanyagolom őket. De mióta szinte Amerika a székhelyem ezzel nem tudtam mit kezdeni.
2023. január.
- Elena, Elena!
- Itt vagyok már –futok a bejárathoz.
- Szólítottalak többször is –pirít rám az anyám.
- Tudom. Tudom, csak indulás előtt mindent el akarok rendezni. –porolom le magam.
- Azt mondod, hogy az állatokat? –húzza fel szemöldökét karba tett kézzel.
- Is. –nevetek fel – Daniel pár óra múlva itt lesz értem. – Az édesanyám és a férje Sam, Lakes Entrace- ben laknak, ami egy kisváros közel Melbourne városához. Amikor ide költöztünk itt ismerkedtem meg Daniel-el még gyerekkoromban. Az ő élete a száguldás volt, az enyém pedig úgy szint az csak más szempontból!
- Az a kölyök.. minek jön érted?
- Együtt utazunk vissza Európába anyu. –megyek a konyhába, ahol öntök magamnak egy pohár gyümölcslevet.
- Mindig a rosszba vitt bele. Miatta vagy messze tőlem.
- Anyu ez nem igaz –rakom le a poharat a pultra és újra töltöm. –Elmegyek, megfürdök. Légy kedves, ha Dani előbb jön meg.
- Miért jönne előbb? –kiabál utánam.
- Mert tudod milyen –lépek be az emeleti fürdőszobába.
2023. február.
- Monaco hercegnője –lép be az új lakásom ajtaján Daniel mosolyogva.
- Komolyan elment az eszem, amikor egy városba költöztem veled.
- Imádni fogod Monaco-t! –néz, körbe a lakásban- Tetszik-, vágja aztán le magát a kanapéra.
- Ennek nagyon örülök, úgyis tök fontos, hogy Neked tetsszen! –csapom vállon- Mit iszol?
- Sör?
- Mint mindig.. –lépek a hűtőhöz, amibe nem sok minden van, mert nem sokára utaznom kell. –Te jössz a tesztekre? –adom a kezébe az egyik cidert.
YOU ARE READING
Leclerc.
FanfictionElena Mendoza egész életében a Forma 1-be készült. Viszont amikor eléri az álmát az már nem is olyan szép, mint ahogy elképzelte. Nőként egy ilyen sportban van-e helye egy olyan állásban amit férfiaknak találtak ki? Eljön a pillanat amikor válasz...