Wojownicy Szósty Klan tom 1

13 3 3
                                    

klan wrzosu

lider: Wrzosowa Gwiazda-szylkretowa, wysoka, młoda kotka o niebieskich oczach

zastępczyni: Mistyczny Ogień-płomienna kotka o zielonych oczach

medycy: Czarna Blizna-czarno-brązowy, ślepy kocur uczennica: Grzybowy Piorun

wojownicy: Szafirowy Wicher-srebrny kocur

Pręgowane ucho-ciemno brązowy pręgowany kocur

Głębokie Jezioro-młody, czarny kocur o błękitnych oczach

Jarzębinowa Nadzieja-duża, szaro-biała kotka

Jasna Dusza-łaciata, podrapana kocica

królowe: Podrapany Kark-brązowa kotka o zielonych oczach

Spadający Liść-mała biała kotka

Starszyzna: Biegnący Wiatr-ciemny star kocur o ślepych oczach 

PROLOG

Wrzos przeszła przez drogę grzmotu i weszła do ust matki. Gdy przykucnęła przy księżycowym kamieniu nim otrzymała dziewięć żywotów otrzymała przepowiednie "Przybędzie kot w ranach na skraju śmierci, zostanie zbawieniem dla klanu". Kotka przyjęła imię lidera.

ROZDZIAŁ 1

-Witajcie jestem Wrzosowa Gwiazda. Będę wami przewodzić bo jesteście moim  klanem, jak się nazywacie?-zapytała młoda kotka-Jestem Czarna Blizna-odpowiedział kocur-Spoko imię Czarna Blizno. Czy obiecujecie przestrzegać kodeksu wojownika i bronić klanu nawet za cenę życia?-zapytała-Tak obiecujemy- koty skłoniły głowę swej liderce-Mam zamiar jutro wybrać następcę.-Niech wszystkie koty klanu wrzosu zbiorą się pod skałą klanu na wybranie zastępcy!-przywódczyni spojrzała na członków klanu-Moją nową zastępczynią będzie Mistyczny Ogień!-krzyknęła-Dziękuje za tak ważną funkcję-uśmiechnęła się kotka.

ROZDZIAŁ 2

-Słuchajcie to nasz nowy kot!-oznajmiła-Witajcie jestem Iglasty Cierń!-odpowiedział zadowolony. Koty rozeszły się  w swoje strony.                                                                                                         Nagle klan wiatru zaatakował klan wrzosu.-PODRAPANKO!ZOSTAW JĄ -wściekła się kocica-A MASZ!-oberwała w pysk-JA CI DAM!JAK TWÓJ KLAN SIĘ ZACHOWUJE!SZCZEGÓLNIE TY!-  Podrapanka została udeżona w bark. Koty wycofały się i postanowiły przenieść się na inne terytorium. 

ROZDZIAŁ 3

Podróż się rozpoczęła. -Postanawiam że mianuję cię na uczennicę ,co z tego że jest podróż. Od dziś nosisz imię Podrapana Łapa ,a twą mentorką jest Mistyczny Ogień!- że kła.  Koty znalazły się nad wąwozem.-Wrzosowa Gwiazdo !Uważaj!-krzyknęła Podrapana Łapa. Kocica poślizgnęła się na skale.-Czarna Blizno!-krzyknęła uczennica. Jednak kotka nie usłyszała wołania uczennicy i wpadła w przepaść. Następnego dnia koty doszły do ich wybranego miejsca.



                                                      DO ZOBACZENIA W DRUGIM TOMIE!

                                                                                                                                 WilloaFey

Szósty klanOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz