[7]

630 46 48
                                    

Düzyazı~

Dazai sonunda eve gelmiş, yatağına yatmıştı. Fyodor evde canı sıkılmış tek çareyi oyun oynayarak bulmuştu.

Dazai eve gelmiş ama hemen uyumuştu bu yüzden fyodorun canı daha çok sıkılıyordu.
Oyundan da sıkılınca bilgisayarı kapatıp dazain odaya bir baskın düzenlemeye karar verdi.

Odaya girdiğinde dazai deli gibi yatıyordu. Battaniye yere düşmüş, kolu bir yerde bacağı bir yerde değişik bir şekilde uyuyordu.
Yanına gidip ensesine birtane indirdi.

Kalk lan canım sıkıldı amk

Dazai kalksana amina koyayim

Uykum var fyodor lütfen siktirip gidiniz

Ebenin amina gidicem uyan

Masanin üstünde gördüğü içi su dolu bardağı gördüğünde gülümseyip eline aldi ve dazaiye döktü.
Ama dazai buna da uyanmamıştı.

Koyou, fyodoru yosanoyla tanıştırmıştı bu yüzden ikisi birlikte suç ortağı olmuştu. Sürekli dazaiya hain planlar kuruyor, onunla uğraşıyorlardı.
Fyodor bunu hatırlayıp yosanoya yazma kararı aldı. Odadan çıkıp kendi odasına gitti. Dazai ise onu rahat bıraktığını sanıp uykusuna devam etti.

Yosano-fyodor DM

fyodor:
Yosano
Baksana

Yosano:
He

Fyodor:
Antilop dazai uyanmiyo nasi
Uyaniyor bu

Yosano:
Kapat aç yap düzelir qnoxxbosje

Fyodor:
İwodjxowjeod

Yosano:
Vala bilmiom
O çekimden gelince
Genelde bayağı bir uyur
Bilmiom o yüzden

Fyodor:
He tamam
Saol

Fyodor, yosanodan da iş çıkmayacağını anlayınca zor kullanmanın iyi olacağını düşünüp haince sırıttı.
Banyoya gidip paspasi ve kovayı aldı sonrasinda dazain odasına Gidip kapıyı açtı.

DAZAİ 3 SANİYEN VAR UYAN

1

...

2

....

3

Fyodor bi anda elindeki paspası dazaiya fırlattı sonrasında üstüne atlayarak kovayı kafasına geçirdi.

ANANİ SİKEYİM

UYANDİN Mİ LAN

OROSPSU COCU

HEHHEHEHEHEHE

AAAAAGAGAGAGAAAAAAAA

BAĞARMAAA

KAFAMDA KOVA NE ARİYOR AMİNA KOYAYİM

UYANMAN İÇİN

HARBİMİ OC

fyodor dazain üstünden kalkmış zaferle tepesinde sırıtıyordu. Dazai ise uykulu bi şekilde fyodora bakıyordu.

E uyandırdın ne oldu şimdi

Gezdir beni sıkıldım

Git kendin gez amk

Kaybolurum hadi

Offfffff

Dazai söylene söylene yataktan kalktı ve yarı kapalı gözleriyle dolabın kapağını açtı.

Napion
...
LAN UYUYO MUSUN İT

Fyodor, dazain tekrar uyuduğunu görünce onu biraz sarstı. Belkide uyumasına izin vermeliydi ama hayır bunu yapmayacaktı.
Lavaboya götürüp yüzünü yıkattı.

GEZELİM

(1 saat sonra)

Fyodor götünü yırtarak sonunda dazaiyi evden çıkarmıştı. Birkaç yere uğramış alışveriş de yapmışlardı. O sırada mağazalardaki dergilerden birisinin başına toplanan kızların yanından hızlıca geçmek için dazai fyodoru kolundan çekmeye başladı.

Gidelim burdan hadi boşver

Niye amk

Kızlardan birisi elindeki dergilerle birlikte arkasını dönünce gözlerini birkaç defa kırpıştırıp ikisine bakmıştı.

Niye öyle bakiyor dazai...

Fyodor ananı sikeyim senin

kız:DAZAİ-SAN???

dazai zaten yorgun olduğu için şu an hiç uğraşmak istemiyordu bu yüzden fyodoru tuttuğu gibi ordan çıktı ve hızlıca uzaklaştı.

Oyuy büyüdünde hayranlarından mı kaciyosun

Hayir normalde kaçmam ama itin birisi hayvan gibi uykum varken beni pencereden fırlatmakla tehdit edip dışarı çıkardığı için uğraşmak istemedim

Eve doğru yürürlerken dazai, apartmanların isimlerini okumaya başladı.

Sakura apartmanı
Hikari apartmanı
İwaoğulları apartmanı

Napiyon amina koyayım

Apartman ismi okuyom

Çekirdek almış eve yürürken dazai apartman isimlerini sayıyordu o sırada gördüğü şeyle gözleri parladı.

FYODOR PAHAHAHA

noldu amk

SU İSME BAK

dostoyevski tanrı verdi apartmanı

Vay amina koyayim apartmanım bile var

Geç foto cekcem

Dazai fyodoru apartmanın önüne geçirmiş fotoğrafını çekmeye çalışıyordu. Fotoğrafı çekerken gülmekten birkaç kere de telefonu düşürmüştü.

Çekirdek versene

Al

15 dakika boyunca dazai yolda telefonla ilgilendi. Fyodor arada ne yaptığına bakmaya çalışsa da dazai buna izin vermedi.

BİTTİ

ne bitti

Dazai heyecanla telefonda uğraştığı şeyi fyodora gösterdi.

Gel gotume sok amk düzgün tut şu tel-
LAN

PAHAJHAJAHAJAJ

dazai 15 dakikadır apartmanın ismini "Dostoyevski gotten veren apartmanı" olarak montajliyordu

Fyodora gostermeden çoktan ortak gruplarına atmıştı bile.

~~bsd Text~~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin