8¦ Deja Vu

139 14 4
                                    

Hanni:
Dün çok güzel  geçmişti ve minji ile beraber halısahadan eve geçmiştik. Bana evini gezdirtmişti. Dünyanın en uwus eviydi kesinlikle. Minji çok tatlıs bir kızdı. Evinde ayrı yetten 2 oda bulunuyordu birinde sevdiği müzikler için olan şeyler ve kitapları varken diğeri ise dans ettiği odaydı. Bir sürü taylor swift maNga Arctic monekys maneskin ve seventeen posteri vardı. Tabi seventeenden çoğunluk vernondı vernona bayılıyordu büyük ihtimalle. Evi tam ona göreydi.

Evin diğer daireside tam bana göreydi belki aynı türdendi ama kendşme göre dizaynım güzeldi. Ben minjiye gçre az uwus kalıyordum ama uwus yanlarım vardı evet.

_____

Sabah olmuştu. Yine kafamı beynime sıçratan bir manga şarkısı ile uyandım. Bu sefer we could be the same dediği şey çalmıyordu.  Farklı bir şey çalışıyordu. Hayır bir insanın sabahın 7sinde neden şarkı dinleme ihtiyacı olurki ve yüksek sesle.

Sinrile kalkıp karşı daireye gittim ve kapıyı sertçe çaldım. Hemencicik kapıyı açtı.

Hanni:
YA ULAN AM EVLADI BURDA UYUYORUZ SON SES DABAHIN 7SİNDE MÜZİK Mİ DİNLENİR.

minji:
Hani biz barışmıştık hanni.

Hanni:
Lan doğru lan ama lütfen bari az sesini kız valla çok uykum var.

Minji:
Dejavu yaşadık daha dmein çak.

Hanni:
Ney.

Minji:
Daha demin hem dejavu yaşadık ve sen benim senin adının üzeirnden olan esprimi anlamadın.

Hanni:
Adımdan espri mi uaptın.

Minji:
Hani barışmıltık biz hanni.

Hanni:
Yorum yapmamaya karar verdim.

Minji:
Bencede yapma bir tanem.

Hanni:
Müziğin sesini kıs lütfen ve ben gidiyorum.

Aniden dudağımda dudaklarını hissetim küçük bir öpücük kondrurup geri çekilmişti. Ölüm sebebi.

Minji:
Görüşürüz hannicik.

Halen daha minjinin öpücüğünün etkisindeyken gene o mal espriyi yapmıştı.

Minji:
Hani gidiyordun hanni.

Hanni:
Hani ebene ben sana gireyim, akşam istemeye geleyim, gelinliğini dikip vereyim, ertesi güne ben sen öpeyim.

Hanni:
Şimdi ben kaçar ve cidden akşam geliom ablana dersin ve kahvem tuzlu olmasın.

Minji:
Emredersin paşam.

----------------------------------

Selam kıs abölümlerle cb yapıyprum

Bir an önce bu fici bitirmek istiyorum çünkü yeni bir fic yazmak istiyorum

Ex boyfriendi kaldırdım.

Ex boyfriend i bölümlerini tamamladığımda yani nisanın ortasında geri yayımlamayı fwlan düşünüyorum

Bu arada anlanızın 14 gün sonra doğum gğnü slayyy

Şimdilik

Sizi çok love youu 💖🐧

Sizi çok love youu 💖🐧

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Slayjeans.

maNga > BbangsazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin