Частина 1

118 15 5
                                    

У житті кожного з нас настає такий момент, коли хочеться багато грошей, але гаманець порожній, і доношуєш останні чисті шкарпетки. Чонгук, щоправда, не розраховував, що в нього настане такий період, але мама з татом помахали рукою і як говорить бабуся Чонгука: "Срала, мазала, і глини не стало".

Ну, всі ми розуміємо, що Чонгук-і трошки (не)багато бідний студент, якому нещодавно виповнилося 21. Він же і не вміє нічого, навіть макарони переварив тільки тому що задивився на симпатичного сусіда навпроти. Життя бідного студента обвалилося на тендітні (не беремо до уваги момент, що Гук 3 рази на тиждень ходить в спортзал) плечі юнака. Але і в таких ситуаціях шукають роботу в межах країни, але Чонгук не "всі" і поїхав в іншу країну: Польщу, збирати полуниці. Він абсолютно точно телепень, але його все влаштовує. Особливо дуже симпатичний син його власника - Мін Юнгі.

Чонгук не буде Чонгуком, якщо не буде задивлятися на гарних хлопців, хоча його колег іноді насторожує надто активний Чон у цьому плані, але йому начхати, тому що зустрів такого ж райдужного друга - Чон Хосока. Тепер вони обидва обговорюють гейське життя Чонгука і його симпатію до Мін Юнгі.

Вкотре цей самий Юнгі прийшов на плантації полуниці разом зі своїм батьком. Чонгук знає, що власник готується передати свій бізнес синові, ось і частенько (якщо не завжди) таскає сюди свого синочка. Не сказати, що він поганий, мовчазний - так. Завжди строгі костюми, кам'яний вираз обличчя, наче виконує "Спробуй не засміятися челендж" і постійно кидає свій колючий погляд у бік Чона. В перший раз Гук навіть випустив з рук корзину з зібраною полуницею, за що студента відчитав власник. Ось тільки Мін тоді хижо посміхався, наче і хотів цього. У Гука в цей момент з'явилися підозри, що його не полюбили і, якщо власником стане Юнгі, йому капець.

Що ж, ми трошки відволіклися від теми. Сьогодні проходила зміна Чонгука, і, звичайно, власник разом зі своїм сином вирішили подивитися, як їхні робітники справляються зі зміною. На жаль, навіть спортзал не здатен змінити те, що у Чонгука проблеми з дихальною системою. Йому часто не вистачає повітря після інтенсивних фізичних навантажень, і в цьому немає нічого такого, якщо періодично відпочивати. Його колеги все розуміють, бо бачать, що Чонгуку дійсно погано, тому лише пропонують воду, на що Гук ввічливо відмовляється. Тільки ось в цей день йому не пощастило.

🎉 You've finished reading Полуничний бізнес 🎉
Полуничний бізнесWhere stories live. Discover now