Şarkıyla okumayı unutmayın
kobra murat yüzüne vuran güneş isigu ile yavaş yavaş ayılmaya başlamıştı. Fakat tenine değen bir esinti onun uyumasına engel oluyordu. Gözlerini açtı ve etrafa bakınmaya başladı sağ tarafına baktığında ise tanimadigi birisi ile karşılaştı 🙉🙉🙉🙉. Soğukkanliligibi korudu ve yavaşça kalkip banyoya girdi uyandığında ise oda bombostu, arkasından orospu çocuğu diyerek kalabilmistu sadece. Kobra Murat o kadar üzülmüştü ki simsiyah giyindi ve kapüşonunu kafasına geçirip emo gibi sokakta dolanmaya başladı bakkala girip dola alacakti ki orda o çocuğu gördü ❤️fatihi❤️ kalbine hançer gibi saplanan bakışları onu daha da geriyordu ayaklarına bakınca ise.. o ayaklar diyerek geçidi içinden dedesinin tuvalet terlikleri ile aynıydı giydiği terlik o kadar karizma duruyordu ki anlatılamayacak kadar iyi bir haldeydi. Fatih onu gordunce birden utandi ve aldigi seylerin parasını ödedikten sonra hızlıca uzaklaştı kobra murat sadece arkasından bakmakla yetinmisti. Aradan neredeyse iki kafta geçti yine aynı bakkala gitmişti gözleri fatihi ariyordu her geldiğine onu goremeyince icini bir üzüntü kaplıyor ve gözleri spluyordu neden acı çeken tarag hep oydu? sikistik diye beni birden bırakıp gitmesi doğru muydu sizce? yarragimi yesin demekle geçiştirdi bu duruma fazlasıyla takmisyi kafasini parayı ödedi ve kapıya yöneldi herzamanki gibi emo hali ile dolasiyordu etrafta ve birden birisi ile çarpıştı kafasini telefondan kaldırıp baktığında ise.. fatihi gördü o kadar heyecanlanmusyi ki onu tenha bir yerde çatır ctur sikmek geçti içinden ve dediği gibi yapacaktı elinden tuttu ve eve surukledi...
DEVAM EDECEK.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOBRA MURAT X BALDİBACK
Fanfictionkobra murat tek geleceligine fatihi altina almisti fakat bu sey tek gecelok olmadi😈😈😈