Şarkıyla birlikte okursanız sevinirim.
Kobra murat, fatihin kolundan sıkıca tutup onu evine doğru sürüklüyordu, hızlıca ilerliyorlardı, Fatih kobra murati durdurmasi gerektigini düşünüyordu çünkü durdurmasaydı kobra murat onu çatır çutur sikecekti.
Fatih, kolunu hızlıca çekerek kobra muratın elinden kurtulmayı başardı. Kobra Murat yavaşca arkasını dönüp ona dik dik baktı. Fatih sinirlenip bağırmaya başladı, "Napmaya çalışıyorsun? Beni kenara çekip çatır çutur sikemessin her zaman senin istediğin olmayacak! Dedi. Ama oysaki Kobra Murat'ın kafasında sadece maymun sesleri duyuluyordu. Fatih beni dinliyormusun diye kulağına anırarak bağırdı. Kobra muratın aklı yerine gelmişti ve fatihin ne söylemek istediğini anladı. Onun koluna zarar vermişti.. aslında bunu yapmak istememişti. Sadece o günü tekrar yaşamak istiyodu. Bu yüzden bunu kendine yediremedi ve fatihe şunları söyledi; "Pardon kusura bakma ama evet seni çatır çutur katır kutur şapır şupur sikeceğim. Fatih bunları duyduğu an sadece kobra muratın suratına bakmakla yetindi.. biraz düşündü doğru kararı vermek için. Aslında o günki olay.. tekrar yaşamak belkide güzel olabilirdi. Çünkü oda bunu istiyordu... Bunu anladı. Ve en sonunda doğru cevabı vermek için ağzını yavaşca açyortı ve "peki anlıyorum. Sen nasıl istiyorsan öyle olsun ucube. Bakalım yine aynı şeyler olucak mı." Kobra murat bunu duyduğu an sevinçten bir osuruk bombası bıraktı.
"Pardon yanlışlıkla oldu. Sevinçten olur ya bazen" dedi. Fatih sadece ona baktı. Bi süre sesbassizlik oluştu. Ortam biraz gergindi....
Bu gerginliği ortadan atmak için fatih konuştu "gitmiyormuyuz orospu çocuğu" dedi. Kobra murat o anın sevinciyle ve osuruk bombası bırakmasıyla unutmuştu. "He evet doğru. Hadi gel dedi.
Kobra murat önüne döndü ve yavaşca ilerlemeye başladı. Fatih de arkasından geldi.
Ve eve gittiler.+18!!!! Sahne
(Ayip seks vapur okuma)Kobra murat ve fatih eve gelmişti, yavasca dudaktan veriyorlardi (ayip)
Sonra kobra murat hızlıca fatihi yatağa itti ve üstünde soyunmaya başladı. Fatih o şaşkınlıgın anında bi anda maymun gibi cırlamaya başladı. Kobra muratta onu susturmak için dudağına yapıştı. (Ayip) sonra kobra murat o andan beri kendisini tutamadığı ve artık daha fazla dayanamadığı için fatihi (ayip) cart curt kart kurt sapir supur çatır çutur sikti.(ayip) Bitirdiklerinde ne olsun,
Fatih %76 zihinsel engelli oldu.Sabah
Kobra murat, güneş ışığının gözüne vurmasıyla beraber yavaşça gözlerini açtı. Esnedi ve yataktan kalktı. Sonra fatihin yanında uyuduğunu fark etti. Mutluydu. Onunla tekrar bu anı yaşadığı için mutluydu. Artık birbirlerinden kaçmayacaklardı... Artık birliktelerdi. Kobra kurat tam yataktan kalkacakken onu bir kol tuttu. Bu kol fatihindi. Arkasına dönüp ona baktı.. Ve bi anda fatih kobra murata maymun tarzında ultra bir hızda şamar attı. Kobra murat dolabın ötesine uçtu ve bayıldı.
Fatih bunun olucagini düşünmemişti. Sadece sakince bir tokat atıp tam bir anime kızı gibi davrancaktı. Yanlışlıkla maymun fonksiyonlari harekete geçmişti. "Ben ne yaptım!" Dedi kendi kendine. Sonra yataktan kalkıp kobra muratın yanina yaşıyormu diye bakmaya gitti. Yaşıyordu. Hemen bir ambulansı aradı.
Kobra murat fatihin bu özelliğini bilmiyordu...
Fatihin bir maymun olduğunu.
Ambulans geldi ve kobra muratı hastaneye kaldırdılar.
Doktorlardan biri gelip fatihe dediki "maalesef biraz ağır yaralıydı ama şuan bi sıkıntı olmadan hallettik durumunu. Ama başka bir sıkıntı var. Şuan uyanık ve-" Fatih doktorun sözünü kesti ve "uyanık mi onu görebilirmiyim!" Dedi. Doktor "sözümü kesme lan kaltak." Dedi sonra sözüne devam etti." Maalesef garip garip hareketler yapıyor ve birşeyler söylüyor bizde anlamadık bu yüzden bi kaç test yapıcaz yani biraz daha bekleyin. Fatih tamam dedi ve oturup beklemeye başladı.5 saat sonra.
Fatih koltukta uyuyordu sonra bi el ona dokunup onu uyandırdı. Bu o doktordu. Fatih hemen yerinden kalkıp doktora "test sonuçları çıktı mı? Durumu nasıl?"
Doktor, "evet. İlk önce sakin olun size durumu açıklayacağım."
Fatih dikkatlice dinlemeye başladı.
"Test sonuçlarını çıkardık. Ama maalesef sadece kötü haberlerle gelebildik. Buda... Kobra murat Bey'in %100 otizmli olması ve pankreastan engelli olması. Bu haberi verdiğim için üzgünüm ama bunun tedavisi yok maalesef. Geçmiş olsun güle güle kış kış bay bay."
Fatih "HAAAAYIIIIIIIRRRRR" diye bağırdı ve yere serildi. Olanlara inanmamıştı çünkü... O maymun fonksiyonlarinin harekete geçmesi yüzünden kobra murati... Otizmli ve pankreastan engelli yapmıştı. Bunun için kendini suçladı ve ağlamaya başladı...
Bu suçluluk duygusu ondan hiçbir zaman gitmeyecekti... Artık ne olucak bilmiyordu. Yerden kalkıp yavaş yavaş yürüyerek kobra muratın odasına doğru gitti.Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOBRA MURAT X BALDİBACK
Fanfictionkobra murat tek geleceligine fatihi altina almisti fakat bu sey tek gecelok olmadi😈😈😈