3

41 8 8
                                    

Zil çaldığı zaman sınıf defterinin arasına kağıdı koymuş ve bizimkilere olayı anlatıp okuldan çıkmıştım.

Sırtımdaki çantayla cebelleşirken en sonunda düzgünce takmış ve kulaklığı telefona bağlayıp karışık çala bastım.Yavaş yavaş gidip yolun tadını çıkarmak istiyordum.

...

Felix müzik dinliyerek yolda giderken aynı zamanlarda bir vampir çetesi de masum bir çocukla uğraşıyordu.

Yeonghee...

Yeonghee öğle arasından sonra canı sıkıldığı için arkadaşlarıyla okuldan çıkmış ve yine canı sıkıldığı için birini dövme peşindeydi.Bu da okulda çok bilinmeyen kendince çevresi olan Han Jisung'tu.Arkadaşları çocuğu tutarken karnına bir tane daha geçirmiş ve zaten bitik olan çocuğun acıdan tıslamasına sebep olmuştu.

"İyi oldu ha.Sinirimizi de bir çıkartıvermiş olduk.Pşşt çocuk" dedi yerde yatan Jisung'u ayağıyla dürterken

"Sana ne dersek yapıyorsun bundan sonra,yoksa aynı şimdi ki gibi olur halin"

Pis pis sırıtıp etrafına bakındı.Jisung ise yerde karnını tutmuş kıvranırken nerdeyse bayılmak üzereydi.

Kalabalık onları ara sokağın başı olan yerden izlerken çeteden korktukları için hiçbir şey yapamıyorlardı.Yeonghee kalabalığa düz bir bakış atmış ardından arkadaşlarına işaret verip ordan ayrılmıştı.Onlar ordan giderken kalabalığın birazı dağılmış birazı da yerde yatan çocuğa bakıyordu.

Felix sokağa yaklaşmışken birkaç dakikadır konuştuğu annesiyle olan görüşmeyi bitirdi.

Gideceği yolun üzerinde olan hafif kalabalığı görünce yavaşlamış ve olanları anlamaya çalışmıştı.

"Duydunmu olanları çocuğa yazık olmuş yani"

"Evet ya değil mi zavallı"

Felix duyduklarından pek birşey anlamasada geriye kalan bir iki kişinin de gitmesini beklemişti.Onlar gidince sokağa adımlamış gördüğü bedenle hızla yanına gidip tanıdık gelen yüzün yanına çömelmişti.Bu onun sınıfından Han Jisung'tu.Yüzü ve vücudunun çoğu yeri kanlar içerisindeydi.

Çoktan bayılmış olan çocuğu dizlerinin üstüne almış yanağını hafifçe tokatlıyordu.Uyanmayacağını anlayınca hastane götürmek istemişti ama çok geç kalabilirdi.Tam ne yapsam diye düşünürken hemen yanında Jisung'un olduğunu düşündüğü telefon çaldı.Ekranda gördüğü Chan yazısıyla şükretmiş ve hemen açmıştı.

"Alo Ji-"

Felix,Chan'ın birşey demesine izin vermeden kendi konuşmuştu.

"ALO ALO CHAN ÇABUK GELİN BURAYA.JİSUNG JİSUNG ÇOK FENA DÖVÜLMÜŞ.BEN BEN NAPACAĞIMI BİLMİYORUM."

"Felix ta..tamam sen bana olduğun yeri at ve orada bekle biz geliyoruz tamam mı"

"Tamam acele edin" diyip telefonu kapatmış ve oldukları yeri kendin telefonundan konum olarak attıktan sonra tekrardan Jisung'un yüzünü elleri arasına almıştı.Onun vampir olmadığını biliyordu.Yani hemen iyileşemezdi ki biraz daha beklerse Jisung ölebilecek raddeye gelirdi

Kısıtlı zamanı vardı.Ya hızını kullanıp öyle götürcekti.Çünkü hastane buraya uzaktı ama Chan orda beklemesini istemişti.Ya da onu ısırcak ve şifalı kanını kullanacaktı lakin bileğinden ısırırsa bu pek bir işe yaramazdı.

Risk alıp boynuna yöneldi.Çok ağır yaralıydı ve bu sadece bileğinden ısırarak geçmezdi.Boynundan ısırırsa da aralarında bir bağ oluşacaktı.Felix,Jisung'un halini görünce o riski almış ve onu boynundan ısırıp şifalı kanını akıtmıştı.

Artık Lee Felix ve Han Jisung'un arasında taze bir bağ oluşmuştu

<><><><><><><><><><><><><><><><>

Eman eman neler oluyor böyle

Jkffkskfksd neyse yeni bölüm

Jilix olduğu için fazla okunmayacağını biliyorum ama olsundu

İyi günler Oreka♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 31, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

RED -JilixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin