8

300 23 3
                                    

Taehyung

Kapıyı belinde havlu ile açan kocama yutkunarak baktım.

"Senin ne işin var ?" Dedi sinirle ve kapıyı kapatmaya yeltendi ancak kapıya ayağımı koydum.

" Yoongi olsaydı ne olacaktı kapıda ki ?" Dedim sinirle şimdi düşündüm de ya ben olmasaydım ya pisi Yoongi olsaydı.

"Yatağa gitmezdik herhalde" dedi alayla.

Yatak onlar ?

Onlar yatak ?

Öfkeden kızarmış ve gözlerim seyirmişti

"Tamam eşeklik yaptım malım biraz asıl aşık olduğum insanı görmek yerine aşık olduğum sandığım insanı gördüm körüm"dedim tek nefeste.

"Ne aşık olduğun asıl kişi kim ?" Dedi suratı asılmıştı bu demektir ki aşık bana.

" Ya tarif edeyim sincap tipli belinde havlu olunca sertleştiren gülüşü kalbimi ısıtan biri " dedim ve ona göz kırptım.

"Ben miyim o ?" Dedi yanakları kıpkırmızı olmuştu.

"Evet sensin " dedim ve içeri girip ona sımsıkı sarıldım.

"Noluyor lan burda" diye gelen ses ile kocamın havlusunun yere düşmesi bir oldu.

" KAPA LAN GÖZLERİNİ MİN YOONGİ YOKSA ÖLÜMÜN BENİM ELİMDEN OLUR " dedim ve Hoseoku kucağıma alıp bir odaya götürdüm.

Yoongi'nin kahkaha sesi geliyordu komik mi orospu!

Yatağa nazikçe yatırdım ardından yanına uzandım yorganı üstümüze örttüm.

" Ben rüya mı görüyorum?" Diye sordu gözlerime bakarken.

"Gerçek " dedim alnını öperken.

Alt tarafının çıplak oluşu sertleşme yaratmıştı bana Yoongi'nin evinde yapmayacağım bunu kendi evimizin yatağında kırana kadar yapacaktım.

My husband - SOPE & VHOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin