Nozomi Sakuma sudah pun berusia 16 tahun dan telah pun meningkat remaja , dia budak yang sangat cantik dan jelita ramai lelaki yang sangat tertarik dengan kejelitaan dan kecantikan nya . Nozomi Sakuma baru saja pulang dari sekolah dan ingin membuat kejutan pada umi nya . Malahan kejutan itu tidak terjadi kerana akak nya nino shima suka mengusik adik nya Nozomi sakuma . Dia pun berkata kepada kakak nya: akak tolong sangat sangat jangan buat umi tahu resort adik , adik mahu membuat kejutan untuk nya .
Dan nino shima pun berkata : baiklah tapi kau harus jawab satu soalan . Nozomi pun berkata baiklah apakah soalan nya ,
"Adakah kau suka sama Renzon huma ". Nozomi Sakuma pun berkata kepada kakak nya : sama sekali tidak aku tidak suka sama dia Renzon huma . Nino shima pun berkata : yakin ke dik , kamu tidak suka sama sekali dangan si Renzon huma . Nozomi pun berkata : ya sama sekali tidak suka .
" Eh adik Renzon huma lah . Nozomi sakuma pun menolah dan berkata : mana mana dia kak . Nino shima pun tergelak dan berkata : hahaha , kata tak suka tapi toleh juga . " ish akak ni suka buat adik cam ni taknak lah kawan ngan akak nak merajuk kita. Nino shima berkata : Dah takyah nak merajuk akak cuma bergurau je dengan adik nah hadiah untuk resort adik , Nozomi Sakuma pun berasa gembira mendapat hadiah kegemaran nya dari kakak nya nino shima . " wah terima kasih kakak ku yang tersayang . " hehehe sama sama adik ku yang tercomel .