NOT: Bu bölüm de Lily biraz daha ufak final bölümüne göre . Bebek yani daha .
___________________________________________
Geldikleri kutlama alanı ile birlikte arabadan inen ikili ilk önce arka kapıyı açmış ve Lily'i almışlardı . Jeongin küçük kızını omzuna yatırmış hafifçe sallarken Minho Lily'nin eşyalarının olduğu sırt çantasını alıyordu . Jeongin arabanın anahtarını sevgilisine atmıştı havadan , Minho anahtarı yakalayınca kapıyı kapatmış ve arabayı kilitlemişti .
Jeongin yavaşça büyük kapının önüne gelirken Minho da büyük bir kaç adım atmış ve Sevgilisine yetişmişti . Jeongin sırt çantasını eşinden almış Minho da Lily'i kucağına almıştı . Lily yolda uyuduğu için şu anda huysuzdu . Küçük kız uykusunun bölünmesini sevmezdi ve amcasının düğününe geldikleri anda uykusu bölünmüştü .
Bugün Jisung ve Chris'in düğün günüydü . Küçük bir gölün kenarında açık havada gerçekleşecek olan düğünün olduğu yere geldiklerinde büyük giriş kapısını ittirmiş ve garsonların dolaştığı misafirlerin etrafta kümeler şeklinde durup sohbet ettiği alana gelmişlerdi .
Minho kızının etrafta tanımadığı bir çok kişiye göz gezdirdiğini gördü . Küçük kız ilk defa bu kadar yabancının olduğu kalabalık ve gürültülü bir yere giriyordu . Jeongin ayakta durdukları küçük kokteyl masalarını geçmiş sırasıyla dizilmiş sandalyelere göz gezdirerek arkadaşlarını bulmuştu .
Minho eşinin uzattığı elini tutmuş ve onu takip ederek basket takımının ve diğer arkadaşlarının olduğu köşeye geçmişti . Amfi tiyatro basamakları gibi olan oturaklara oturmuş gürültülü bir şekilde sohbet eden ekip Lily'i görünce yüksek bir sesle küçük kızı gördükleri için sevindiklerini dile getirmişlerdi .
Hyunjin oturduğu yerden kalkarak küçüğü arkadaşının kucağından almıştı . Lily tanıdığı amcasının yüzünü görünce gözlerini kocaman açmıştı ilk önce . Hyunjin de onun şaşırmış ifadesine gülmüş o da gözlerini açmıştı . Küçük kız amcasının omzuna kafasını koymuş ve etrafa bakmaya başlamıştı .
Minho ve Jeongin Lily sakin olduğu için oldukça şanslı hissediyor ve günü sorunsuz atlatabileceklerini düşünüyorlardı, fakat erken düşünmüşlerdi . Damatların geleceğini fark ettiklerinde düğün alanına bakan büyük kapı açılmıştı , damatların geleceği yer burasıydı . Onlar gelecek arkadaşlarına bakarken , diğer herkes ayağa kalkmış ve ikiliyi alkışlamaya başlamıştı .
Minho ve Jeongin de arkadaşlarını alkışlamaya başlamıştı haliyle . Fakat bir anda duyduğu yüksek sesli alkışlar dan korkan Lily ağlamaya başlamıştı . Hyunjin küçük kızın ağladığını görünce onu sallayarak sakinleştirmeye çalışmıştı ama başaramayınca Jeongin kızını almıştı .
-" Ne oldu babacım korktun mu , gel bakalım ." Hyunjin yeğenini babasına teslim etmiş ve nikahlarının kıyılacağı alana yürüyen arkadaşlarına vermişti ilgisini
Jeongin kızını sakince sallamaya ve olduğu yerde tur atmaya başlamıştı sakinleşmesi için . Minho ise yaşlı teyzeler misali tuttuğu telefonuyla arkadaşlarını videoya çekiyordu . Jeongin ve Lily'i görünce onları da videoya almaya başlamıştı .
Lily Babasının tutuşu ve sakinleştirici sesiyle biraz daha durulmuş burnunu çekerken etraftaki curcunayı izlemeye başlamıştı . Chris ve Jisung'un nikahı kıyılmış , ardından Hyunjin şampanya patlatmıştı . Fakat salladıkları şampanyanın kapağı sıkışınca onu açmaya çalışan Hyunjin hedef olmuş . Üstüne doğru patlayan Şampanya sebebiyle kıyafetleri şampanya olmuştu .
Herkes ona gülmeye başlamış , fakat şampanya banyosu yapan Hyunjin bunu hiç de umursamadan kadehlerini doldurup , yeni evli arkadaşlarına vermişti . Chris ve Jisung kadehlerini dek dikişte bitirip alkışlar eşliğinde ana piste gelmiş ilk danslarını yaparken herkes de yerine oturmuştu .
-" İyi misin bebeğim ?" Dedi Minho sakinleşen kızına bakarak , küçük kız babasının endişeli bakışlarını görünce gülümsemişti içini rahatlatmak amaçlı
-" Sakinleştik dimi Babacım ?" Dedi Jeongin omzundaki kızını hafifçe hoplatarak
Lily kafasını babasının omzundan kaldırmış ve aşağı inmek istemişti . Jeongin kızını yere indirmiş ama elini bırakmamıştı . Küçük kız merakla Felix amcasına gitmek istemiş . Jeongin de izin vermişti . Felix ve Changbin çifti kucağına aldığı Lily ile etrafı keşfederken Jeongin de eşine dönmüştü .
-" Dans edelim mi ?"
-" Olur ." Minho tatlı bir gülümseme eşliğinde Jeongin'in teklifini kabul etmiş , ikisi dans pistine yeni evli çiftin yanına geçmişti
Chris ve Jisung'un mutluluğu yüzünden okunurken Jeongin ve Minho da onlar gibi gülümsüyordu . Kolay olmayan bu yolculuğu mutlu bir sona erdirmeleri , istedikleri mutlu sona kavuşmaları onları mutlu ediyordu .
Bir süre sakin müzikle dans etmişlerdi . Minho çenesini eşinin omzuna yaslamış , hafifçe sallanıyorlardı . Başka çiftler de katılmıştı onlara . Changbin kucağındaki Lily ile dans ediyor , Bir yandan da sevgilisinin elini tutuyordu . Hyunjin ise Seungmin'i sinir ediyor , şampanya olan takım elbisesini değiştirmeyi reddedip dans etmek istiyordu .
Bir süre sonra değişen müzik ile eş değiştirmişlerdi . Minho Chris ile , Jeongin de Jisung ile dans etmeye başlamıştı . İkili o kadar aşk sarhoşuydu ki ne dediklerini bile bilmiyorlardı . Jeongin ve Minho buna gülmüştü birbirlerine bakarak .
-" Hala inanamıyorum , evlendim Jeongin !" Dedi Jisung parmağındaki alyansına bakarak , yüzünde kocaman bir gülümseme vardı
-" Umarım hep mutlu olursunuz Jisung . Bu tatlı gülümsemen hep yüzünde olur ." Jisung Jeongin'in yanağını sıkmıştı
-" Uyy yerim seni ben . Teşekkür ederim Jeongin . Umarım ." Eşine dönmüştü duygusal bakışlarla , Chris de ona dönmüştü hissetmiş gibi
Gözleri buluştuğunda Jisung duygusallaşmamak için havadan öpücük atmıştı gülerek . Chris de öpücüğü yakalamış gibi yapmış , ardından yaptığı el hareketleriyle aşk tanrısı Eros misali okunu çıkarıp Jisung'a doğrultmuştu . Jisung eşinin şebekliğine kıkırdıyordu . Chris de Jisung'u güldürmenin gururu ile gülümsüyordu .
-" Lily koşma düşersin!" Seungmin küçük kızı düğün alanında kovalarken küçük kız kıkır kıkır gülerek amcasından kaçıyordu
Fakat bu kaçış çok uzun sürmemiş , Hyunjin küçük kız düşüp kendini yaralamadan önce onu yakalayarak gıdıklamaya başlamıştı . Lily yorulmanın da verdiği mayışmışlık ile sakinleşmişti . Hyunjin amcasının kucağında uyuyakaldı bir süre sonra .
Jeongin ve Minho kızlarının değişik bir hava alıp bütün gün amcaları ile şebeklik yapması sonucu yorulmasına sevinmişti . Akşam kafasını koyduğu gibi deliksiz uyurdu .
Düğün bitmiş , yeni evli çift balayına gitmek için arabalarına binmişti . Sabaha Karşı uçakları vardı . Arkadaşları da onları tebrik etmiş ve herkes evine dağılmıştı .
Minho ve Jeongin yorgun argın eve gelmiş , ve Lily nin üzerini değiştirip onu yatırmıştı . Ardından kendileri de üstlerini değiştirmiş , birbirlerine sarılarak huzurlu bir uykuya dalmışlardı .
___________________________________________
Geçen gün otobüste bu bölümü yarım bulup tamamladım . Ama oldu mu bilmiyorum .
İçime sinmedi ama siz bebiş tatlış bir Yang ailesiymiş gibi okuyun olur mu 🥺
Herkesi çok öpüyorum , iyi geceler .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOU
FanfictionStray kids basket takımının yıldız oyuncusu Yang Jeongin ve Sevgilisi Lee Minho'nun garip ve eğlenceli ilişkisi -" Yendim seni Yıldız oyuncu." Dedi zaferle gülerek , -" Bir sana yeniliyorum kıymetimi bil ." Dedi Minho'yu öperken , Minho da bu dedi...