Info (PLS READ!)

931 15 2
                                    

Yo, yo, yooo!!! 

If u don't wanna read a boring description, then you can just skip to the fonted part of this page. That's all that I wanted to ask in here anyway, plus a lil background info. 


As you read in the description (or... if you didn't read) in this story, you are Harley's twin sister. 

You both look alike, but are easy to tell apart. If you really disguise yourselves, you can easily fool anyone though. 

You both invent pretty cool stuff, and you're both BFTFs (Best Friend in The Family) with Ethan. 

I got a question though...



𝕊𝕠... 𝕊𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕀 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕒 𝕊𝕥𝕦𝕔𝕜 𝕀𝕟 (𝕊𝕥𝕦𝕔𝕜 𝕀𝕟 𝕋𝕙𝕖 𝕄𝕚𝕕𝕕𝕝𝕖) 𝕗𝕒𝕟𝕗𝕚𝕔? 𝕚𝕥 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕤𝕥𝕚𝕝𝕝 𝕓𝕖 𝕒𝕟 𝔸𝕚𝕕𝕒𝕟 𝕏 ℝ𝕖𝕒𝕕𝕖𝕣, 𝕓𝕦𝕥 𝕀 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕨𝕒𝕟𝕟𝕒 𝕜𝕟𝕠𝕨... 

𝕀𝕗 𝕀 𝕕𝕠 𝕖𝕟𝕕 𝕦𝕡 𝕞𝕒𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕓𝕠𝕠𝕜 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕥𝕪𝕡𝕖 𝕠𝕗 𝕤𝕥𝕠𝕣𝕪, 𝕚𝕥 𝕨𝕠𝕟'𝕥 𝕓𝕖 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕓𝕠𝕠𝕜, 𝕓𝕦𝕥 𝕀'𝕝𝕝 𝕡𝕣𝕠𝕓𝕒𝕓𝕝𝕪 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕒𝕟𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕓𝕠𝕠𝕜 𝕗𝕠𝕣 𝕥𝕙𝕒𝕥. 𝕀 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕜 𝕚𝕞𝕒 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕊𝕥𝕚𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕋𝕙𝕖 𝕊𝕥𝕒𝕥𝕦𝕤 ℚ𝕦𝕠, 𝕔𝕦𝕫 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣𝕨𝕚𝕤𝕖 𝕚𝕥'𝕤 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕒𝕟 𝕖𝕩𝕥𝕣𝕒 𝕓𝕠𝕠𝕜 𝕥𝕠 𝕦𝕡𝕕𝕒𝕥𝕖. 𝔹𝕦𝕥 𝕀𝕕𝕜, 𝕚𝕥 𝕨𝕒𝕤 𝕛𝕤 𝕒 𝕥𝕙𝕠𝕦𝕘𝕙𝕥.

(ɪꜰ ʏᴏᴜ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴋɴᴏᴡ ᴡʜᴀᴛ ᴛʜᴀᴛ ɪꜱ, ʙᴀꜱɪᴄᴀʟʟʏ ɪᴛ'ꜱ ᴡʜᴇɴ ʏᴏᴜ'ʀᴇ ʟɪᴠɪɴɢ ᴀ ꜱᴇʀɪᴇꜱ. ʟᴇᴛ'ꜱ ꜱᴀʏ, ʏᴏᴜ ꜱᴛᴇᴘᴘᴇᴅ ɪɴᴛᴏ ᴛʜɪꜱ ᴍᴀᴄʜɪɴᴇ ᴛʜᴀᴛ ꜱᴇɴᴛ ʏᴏᴜ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴜɴɪᴠᴇʀꜱᴇ ᴛᴏ ᴍᴀᴋᴇ ᴜ ʟɪᴠᴇ ɪɴ ꜱᴛʀᴀɴɢᴇʀ ᴛʜɪɴɢꜱ (ɪ ʜᴀᴠᴇ ᴀ ʙᴏᴏᴋ ꜰᴏʀ ᴛʜᴀᴛ ᴛᴏᴏ), ꜱᴏ ʟɪᴋᴇ ʏᴏᴜ ᴋɴᴏᴡ ᴡʜᴀᴛ'ꜱ ɢᴏɴɴᴀ ʜᴀᴘᴘᴇɴ ᴀɴᴅ ᴡʜᴀᴛ ʜᴀꜱ ʜᴀᴘᴘᴇɴᴇᴅ, ɪꜰ ᴛʜᴀᴛ ᴍᴀᴋᴇꜱ ꜱᴇɴꜱᴇ.)

𝕀 𝕨𝕒𝕤 𝕡𝕝𝕒𝕟𝕟𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕟 𝕜𝕖𝕖𝕡𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕤𝕥𝕠𝕣𝕪 𝕤𝕚𝕞𝕡𝕝𝕖, 𝕒𝕟𝕕 𝕟𝕠𝕣𝕞𝕒𝕝. 𝔹𝕦𝕥 𝕀𝕕𝕜, 𝕒 𝕡𝕒𝕣𝕥 𝕠𝕗 𝕞𝕖 𝕨𝕒𝕟𝕥𝕤 𝕥𝕠 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕚𝕥 𝕒 𝕦𝕟𝕚𝕢𝕦𝕖 𝕤𝕥𝕠𝕣𝕪. 𝕄𝕒𝕪𝕓𝕖 𝕀 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕜𝕖𝕖𝕡 𝕚𝕥 𝕤𝕚𝕞𝕡𝕝𝕖...𝔸𝕟𝕪𝕨𝕒𝕪𝕪, 𝕀 𝕥𝕙𝕠𝕦𝕘𝕙𝕥 𝕨𝕖 𝕟𝕖𝕖𝕕𝕖𝕕 𝕞𝕠𝕣𝕖 𝔸𝕚𝕕𝕒𝕟 𝕏 𝕣𝕖𝕒𝕕𝕖𝕣𝕤 𝕤𝕠 𝕀 𝕞𝕒𝕕𝕖 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕓𝕠𝕠𝕜. ℍ𝕠𝕡𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕖𝕟𝕛𝕠𝕪!

Stuck With The Next Door Neighbor ~ (Aidan Peters X Reader)Where stories live. Discover now