FENOTİP GENOTİP şeysi

13 5 0
                                    

ADEM VE HAVVA    şeylerini incir yaprağı ile kapatıyordu,   Aslında kılların vücuda faydası var ,yada vardı  ama bizler kıyafeti konfeksiyonu keşfettik. Keşfedince onlara ihtiyacımız kalmadı . 

Darwinin başka teorisine göre  mutasyona uğradık,  ilk fotograftaki sakallı kadın eğer çok kıllı bir erkekle evlenirse , genlerine  sakallı kadın  ırkı yazılacak ve bütün torunlar sülale  sakallı kızlarla doğacak.  Belkide güzellik kavaramını  biz kendimiz oluşturuyoruz. 

KILSIZLIK bir moda eğer yeni bir moda akımı oluşturmak istiyorsak GENlere yazdırarak mutasyyona uğratmamız kendimizi mümkün.  

Ailede kızların hepsinde kıllı iriyarı doğma olayı varsa bunun büyük sebebi  bir gorilin  gen haritanıza  işlemiş olduğudur.

EVLENME ADAYINIZI  SEÇERKEN    Erkekeleri seçerken  aslında gelecekteki kız çocuğunuzun  kıllanma probleminide seçiyorsunuz.   Ailenizde kıllanma yoksa , gitttiğiniz evin kadın ırkını iyi inceleyin derim . Doğuracağınız kız çocuğu  da  kıllarla uğraşacaktır.

Tanıdığım bir kız var ailedeki bütün kızlar  aynı sorundan muzdarip Kıllar.   Bir kız her hafta 1 kere  Yüzüne ağda yapar mı  ?    Yapar   çünkü ırsiii,   o kızın geleceğiyle de oynuyorsunuz .

Zehirli iğne epilasyonu tek çare Lasere daha önc 2-3 kere gidilmiş.  

Aşkın gözü kördür ama siz kendi ırkınızı  da tehlikeye atıyor olabilrsiniz.   

Körü körüne seviyorsanız tamam da bir kere kendinize gelin, Sizin ailenizde varsa  o zaman ırkınızı temizlemeye çalışın. Çünkü  GENOTİP  FENOTİP  birbirine yakın şeyler.

    

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 01, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

fenotip kıllar genlere kopyalanırsaWhere stories live. Discover now