Bangchan: konserimiz var haberin olsun
Yoko: ananin Ami
Bangchan : annem ne alaka
O gun gereginden cok calistik ama buna değmişti . M/V yayinlandiginda cok stresliydik ama bizi M/V ye tepki cekmek icin cagirdiklarinda butun endisem gitmisti cunku cok guzeldi.
1 hafta dinlenmemiz icin sure verdiler cunku konsere hazirlanmamiz gerekiyordu ve zaten cok yorgunduk.
O haftayi kendime ve jeongin'e ayirdim. Gayet guzel bir haftaydi .
Konser gunu yaklastikca menejerimiz bana daha cok baski yapmaya basladi.
Boyum kisa oldugu icin kilolu durdugumu soyleyip duruyodu (kilom 49) uyeler menejerimiz olmadigi zaman ne kadar takma deselerde beni uzmeye ve kendimi begenmememi saglamisti. Bende yemegi kestim.
Uyeler yemek yemegi birakinca kiziyorlardi o yuzden onlarin yaninda bile bile yemek yiyordum ama kusuyordum..
Konsere 3 gun kala kontrolden gecmemiz gerektigi icin hastaneye gittik.
Kilom 38 cikmisti. Ve gercekten hareket edecek halim yoktu. Doktor konsere cikmamami onersede yinede cikicaktim cunku ilk konserimdi.
Uyeler kilomu ogrenememislerdi ama kagitlar geldiginde chan'in yuzu dusmustu ama uyelere soylemedi. Eve giderken bile bile Goz temasindan kacinmaya basladim. Eve gidince biraz dinlendik ve film gecesi yaptik stresimiz azalsin diye. Film bittigi zaman Herkes odasina dagildi.
Ustumu degistirip yatmak uzereyken jeongin geldi.
Jeongin: ben geldim
Yoko: saka
Jeongin: komik sey seni, bugun moralin mi bozuktu senin?
Yoko: biraz halsizim o kadar
Jeongin bana sarildi. Biranda duraksadi,
Jeongin: kemiklerini hissedebiliyorum, ne yaptin?
Bahane aramaya basladim tam o sirada chan odaya girdi
Chan: Yoko ile konusabilir miyim? Yalnız.
Jeongin bana sinirli ve hayal kirikligiyla karisik bir bakis atti ve odadan cikti.
Chan bana dogru geldi,
Chan: Yoko sen kendinde misin? Oburleri sinirlenmesin diye kilonu soylemedim . Kalbini kirmak istemiyorum o yuzden ne yaptigini bana cabuk soyle.
Yoko:...
Chan: bana anlatabilirsin, lutfen iyiligin icin. Yanimizda yemek yiyodun... yoko , kendini mi kusturuyorsun?
Yoko: Ben ozur dilerim..
Chan: benden ozur dileme kendinden dile, sagligin elinden gitti . Halsizsin . Sirf o gerizekali seni elestirdi diye yaptigina bak. Değdi mi be guzelim?
Kendimi tutamadim ve aglamaya basladim. Chan bana sarildi. Jeongin aglama sesimi duyup iceri gelmisti ve ne oldugu anlamisti. Oda bize sarildi . Ikisiylede biraz daha konustum ve uyumak icin ikiside cikti .
Sabah cok halsizdim ama kalkmak zorundaydim. Bakimimi yapip odandan cikarken uyeler bir anda iceri daldi ve beni kolumdan tutup mutfaga goturduler. Hayatimda gordugum en guzel kahvaltiydi.Chan ve jeongin hazirlamisti.
Hepimiz yedik . Yemekten sonra jeongin yanimdan ayrilmadi.
Yoko: ya bi git tuvalete gidicem.
Jeongin: kapida bekliyorum haberin olsun.
Yoko: of
Sirkete gittigimizde yine her zamanki gibi cok calistik.
Bir kac gunde ayni sekilde gecti ve konser gunu geldi..