Gözlerinin Yeşili

30 3 10
                                    

Bölüm 1

"Hoşgeldin Aren." Ferit. (bu beyfendi benim resim kursundan ve bilmem kaç senedir sinif arkadaşım olan sahistir biraz durust.)

"Hebe." Aren.

"Hebe ne ablasına koyduğumun çocuğu." Ferit.

"Ablam ne alaka Ferit?" Aren.

"Ne bileyim birine söveceğim zaman hep aklıma geliyor. Resmen seveni olmayan tek varlık ya." Ferit.

"Yooo babam seviyo ya. Babasının prensesi. Annesinin kuzusu. Ayrıca bir sürü arkadaşı var. O sadece beni sevmiyor. Bende onu sevmiyorum." Aren.

"Şeytan görsün yüzünü. Onu sevende maldır o zaman." Ferit.

"Anneme mal deme Ferit." Aren.

"Ananı sikeyim Aren." Ferit.

"Ferit sikerim götünü. Annem hakkında böyle şeyleri sevmediğimi biliyorsun." Aren.

"Enayisin oğlum sen. Annen de baban da üvey evlatmışsın gibi davranıyorlar sana. Sen hala onları savunuyorsun. Aynısını küçükken arkadaşım dediğin ve kazık yediğin herkese yapardın zaten. Güvenme insanlara. Hemen sevme oğlum. Sonra da böyle antidepresan bağımlısı olursun işte." Ferit.

"Ferit si- siktir.. ah-" Aren.

Hep aynısı oluyor. Ferit'i severim ama ağzını kapatması gerektiği zamanı asla bilmez. Ağzını kapatamıyor ve ben yeniden nefes daralması ve kalp sıkışması yaşayıp astım cihazımı solumak zorunda kalıyorum.

"Sikeyim ya. Özür dilerim Aren yine pervasız konuştum... İyi misin? Soruyorum birde of! Bekle sana su getireyim. Sonra oturup Lana dinlerken iki üç resim çizersin. Kurs başlamadan pratik olur. Ne dersin?" Ferit.

"Olur..." Aren.

Kendini affettirme çabası... Aptal Ferit. Kantine su almak için koşturarak gitti sırada bende astım ilacımı ağzımda yerime oturup çantamı açtım. Eskiz defterimi ve kalemliğimi sıraya yerleştirirken sınıfa ikinci bestiem olan şahıs girdi.

"Günaydın ayoool!" Pınar.

"Gm." Aren.

"Snap moduna sokmuşlar yine pattisli böreğimi.." Pınar.

"Peh." Aren.

"Kim bozdu moralini pattisim?" Pınar.

"Aren!" Ferit.

Ferit elinde suyla içeri daldığında Pınar'ın yüzü düştü.

"Belli oldu. Ferit o şişeyi götüne sokarım senin!" Pınar.

"Naptım yine amk?" Ferit.

"Ağzını kapatamadın dimi iki dakika!" Pınar.

"Ya özür diledik ya!" Ferit.

"O özürü evirip çevirip götüne sokarım senin! Özürle oluyor mu her şey!" Pınar.

"Ya.." Ferit.

"Tamam uzatmayın. Sende ver suyumu." Aren.

"Veriyim." Ferit.

Ferit yavaşça bana doğru geldi ve sırama su şişesini bırakıp kendi masasına oturdu. Yavaş yavaş stüdyo dolmaya başlamıştı. Herkes yerine geçtiğinde öğretmenimiz sınıfa girdi ve kurs başladı. Yine canlı heykel çizimi yapıyorduk tabii.

Disfruto | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin