Baby, you're a real one

142 18 20
                                    

yarım saattir Lily'nin yanında küfür ettim diye azar yiyorum

taehyun
QLTWOTSPDĞUDĞ
lan niye küfür ettin?

KİTABI KAYBETTİM

taehyun
nerede?

GALİBA YEONJUNLAYKEN

taehyun
yeonjun?

of bide onu anlatçam dimi
sen neredesin?

taehyun
kitapçıdayım

sen sabahçı değil misin ya?

taehyun
akşamcılar işi ektiler
bende ekstra maaş için takılıyom işte

iyi geliyorum

taehyun
gel

Adımlarımı hızlandırıp dükkana daldım. Gözlerim hemen Taehyun'u aramaya başladı.

"Pardon neye bakmıştınız?" Yanımda beliren nazik bir kız yöneltmişti bana bu soruyu.

"Siz Taehyun'a ne kadar benziyorsunuz." Kıkırdayıp cafeye doğru yöneldi.

"Taehyun beklediğin arkadaşın geldi." Taehyun elindeki bezi önlüğüne asarak yanıma geldi.

"Buda kim böyle? İlk kez görüyorum."

"Sakura. Benim kuzenim. Normalde burada akşamcı ama gittiği dershane akşamaymış. Yani birlikteyiz artık." Cidden güzel bir kızdı Sakura. Taehyun'a da oldukça benziyordu.

"Kız halin gibi Taehyun." Taehyun kaşlarını çatıp konuyu değiştirdi.

"Bana şu Yeon.. Yeonjun'u anlatmak ister misin? Kim o!?"

Taehyun ağzı kocaman açılmış bir halde beni izliyordu. Tüm olayları tek tek ona anlatmıştım. Dediklerimi idrak ettikten sonra yüksek bir sesle konuşmaya başladı.

"Sen aşık olmuşsun!" Dükkanın içi boştu ama yinede etrafıma bakındım. Bir anda yerleri silen Sakura ile göz göze geldim ve Taehyun'un ağzını elimle sıkıca kapattım. Sakura ise kıkırdayarak içeri geçti.

"Ne alaka Taehyun! Sana kaç kere demem lazım? SESİNİ ALÇAT!" Taehyun sırıtarak bana bakmaya başladı.

"Bu aşık olduğun gerçeğini değiştirmez." Taehyun piç piç bakarken kendimi sandalyenin içine gömdüm.

"Kanıtla! Aşık olduğumu nereden çıkardın?" Taehyun boğazını temizledikten sonra ciddi bir şekilde oturup konuşmaya başladı.

"Senin şu kitaptaki tam benlik dediğin çocuk yok mu? O tıpatıp Yeonjun işte! Saçları siyah. Utangaç ve çekingen." Bu çocuğu bir yerden tanıdığıma emindim! Cidden ona çok benziyordu. Bir anlığına Taehyun'un dedikleri mantıklı gelsede sadece KAFASINDA KURDUĞU için hemen çıkıştım.

𝐅𝐨𝐫𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐓𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 ✧ 𝐲𝐞𝐨𝐧𝐠𝐲𝐮, 𝐛𝐞𝐨𝐦𝐣𝐮𝐧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin