Keyifli okumalar dilerim シ
Mafya bankası
Jungkook, odamdan 7 numaralı klasörü ve masamın üzerindeki yeşil dosyayı getirir misin?
ACİL!!Jungkook
GetiriyoruumMafya bankası
5. Kattaki toplantı odasındayım, girdiğinde oyalanmadan çıkmaya özen göster ve dikkat çekme.Jungkook
Ne diyon lan
Dizi mi çekiyoruz
NoluyorMafya bankası
Tekinsiz işler dönüyor Jungkook
Sadece sözümü dinleJungkook
Aman
Tamam be
Canımı yolda bulmadımBazı yalancılar vardır, söyledikleri yalana kendileri bile inanmazlar. İşte Jungkook tam olarak böyle bir yalancıydı. Canını yolda bulmamıştı ama çok önemsediği de söylenemezdi. Hele ki aksiyon aşığı olan tarafı dururken, Taehyung'u dinleyip uslu uslu işini yapması beklenemezdi.
Alması gereken dosya ve klasörü kolunun altına sıkıştırıp odadan çıktı. Bulunduğu kattaki asansöre doğru yöneldiğinde asansörün kapısının açılması ve içinden 3 tane iri yarı adamın çıkmasıyla birlikte gerisin geri yanından geçtiği bir duvarın arkasına saklanması bir olmuştu. Bu şirkette, tam da şu an ciddi manada tekinsiz işler dönüyordu ve içinden bir ses bu durumun sebebinin kolunun altındaki dosyalar olduğunu söylüyordu.
İçindeki sese güvendi. Saklandığı duvarın arkasından etrafını dikkatlice gözleyerek çıktı ve o an aklından geçen en mantıklı hareketi yaptı. Binanın içerisinde bulunan ve yangın merdivenlerine ulaşımı kolaylaştırmak için tasarlanmış iç merdivenleri kullanacaktı. Elinden geldiğince hızlı hareket ederek bahsettiği yere ulaştı ve hızlıca merdivenleri inmeye başladı. 2 kat indiğinde Taehyung'un dediği kata gelmişti. 5. Kattaydı. Şirket normalde olduğundan daha sessizdi. Kapıyı hafifçe açıp başını uzattığında koridorda kimsenin olmadığını gördü ancak bu hiç normal değildi. Toplantı varken bu kat boş olmazdı. En azından burada çalıştığı 3 hafta boyunca böyle olduğunu görmüştü.
O an aklından telefonuna bakmak geçti. Neler olduğuna dair hiçbir fikri yoktu ama belki şirketten birileri bilirdi. Hızlıca cebindeki telefonunu çıkardı. 2 cevapsız çağrı ve birkaç da mesaj vardı. Bildirimlerin sebebi ise Taehyung'du.
Mesajlara girdi.
Mafya bankası
Jungkook plan değişti
Dosyalarla birlikte şirketi terk et.Jungkook mesajına baksana neredesin??
Hay sikeyim ya
Niye açmıyorsun!?Jungkook bak eğer mesajı görüyorsan ve cevap veremiyorsan falan otoparka git, sol tarafa dönünce kırmızı bir araba göreceksin. Arabanın altında bir anahtar var. Mavi anahtarlık takılı ve sarkıyor aşağıya doğru. Onu al. Sana ulaşmaya çalışacağım.
Görüldü.
Jungkook
Taehyung şimdi gördüm
5.kattayımMafya bankası
Jungkook bir şeyleri çaktırmamaya çalışıyorum
Ben toplantı odasından çıkmadım
Sen dediğimi yap
Hoseok ile iletişime geçemiyorum
Bu yüzden şu an tek başınasın dikkatli ol olur mu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hangover | Taekook
FanfictionJungkook sarhoşken tanımadığı birine mesaj atar. Onun ünlü mafya bankası Kim Taehyung olduğunu ise ayık kafayla mesajları okurken öğrenecektir. Texting + Düzyazı ©270521