2.

91 6 0
                                    

Beograd, Srbija

Danas

Marija Vuksanović je čerka advokata i doktorice. Roditelji su se joj razveli kada je imala 10 godina i živela je sa ocem. Mamu vidi jako malo jer je u inozemstvu sa njenim partnerom.

Otac je ostao sam i brinuo je samo o svojoj kčeri koja mu je najbitnija u životu. Danas je Mariji 25ti rođendan. Priprema se za proslavu rođendana ali naredni dan ima prezentaciju diplomskog rada.

Danas je za nju poseban dan. Marija se sa najboljom drugaricom Leom priprema na rođendan.

"Kako se osječas sa 25 godina?" pitala je Lea Mariju.

"Isto kao i svaki drugi dan." nasmijala se na to, kada si je stavljala minđuše.

"Mihajlo če doči?"

"Neznam, rekao je de če možda doči sve zavisi kako če sletjeti."

"Jel ti nije malo čudno da ti se verenik ne vrati kuči za tvoj rođendan?" Marija se okrenula i pogledala je.

"Lea, več smo pričale o tome. Promenio se."

"Dušo, to ti misliš" neko je pokucao na vrata a to je bila njena baka.

"Marijice, dušo dođi vreme je."

"Idem"

Lea je izlazila kroz vrata "Malo razmisli o tome"

Marija je samo okrenula oči te se spremila do kraja. Izasla je na vrata. Stala je na stepenice a več se je pola ljudi zagledalo u nju. Njen tata Đorđe Vuksanović je pozvao i njegove suradnike.

Njenog verenika Mihajla još uvek nikdje nije bilo. Mariji je več išlo kao po planu ali njoj je falio samo on. Neko sa kojim je provela cjeli faks a polako če se i oženiti.

Mihajlo sa druge strane je još bio u New Yorku na "poslovnom putu". Sa sobom je vodio svoju ljubavnicu, sa kojom proživljava svoje dane ali na Marijino mišljenje da se je ženckaroš promenio, nije.

Nije ni imao želju da se vrati nazad u Beograd jer ga Marija više nije zanimala ali nije nasao način da joj to kaže. Marija ga je zvala več dva dana pa je on slagao da če doči ali malo kasnije jer je "zakasnio" let.

Mihajlo i Tara plešu u klubu a ona stavi njih dvoje na stori kako plešu i ljubakaju se. Klara još jedna Marijina najbolja prijateljica vidi i želi da pokaže Mariji ali ako če videti. "Pa dobro gde je?"

"Izvini Marija ali..." okrene telefon i pokaže joj snimak njenog verenika i njegove ljubavnice. Mariji srce padne na hiljade komadiča, ustane i sa suznim očima odtrči u njenu sobu. Klara i Lea idu do nje da je smire ali prekasno.

"Marija jer možemo uči?" ...nije bilo odgovora. Kucale su i otvarale vrata. Još uvjek nije ništa rekla omda je došao Marko Klarin dečko i konačno otvorio vrata. Marija je sedela na podu sa njihovom fotkom u naručju spavajuči.

"Mare, Mare probudi se"

"Šta je? Šta on radi ovde?" sa prstom kaže na Marka jer od alkohola misli da je Mihajlo.

"Marija ovo je"

"Beži od mene Mihajlo, NE ŽELIM VIŠE DA TE VIDIM!!!!" Marija je pala po podu a Marko i Klara su išli van iz njene sobe jer je od šoka poludela.

Đorđe je išao da nađe svoju malenu djevojcicu. Našao je u Leinom zagrljaju kako je smirivala. Sjeo je sa njima i Lea mu je ispričala sve te je onda otisla sa tatom.

Suđeni | F.K (PAUZIRANA)Where stories live. Discover now