PANCUTAN BENIH TERAKHIR

10.3K 34 0
                                    

Suasana di luar bilik rawatan eksekutif itu berselubung dengan kesedihan. Ibu, bapa, adik-beradik dan rakan-rakan menanti dengan cemas apabila diminta keluar daripada bilik tersebut oleh doktor. Hanya jururawat dan doktor tersebut berada di dalam bilik itu untuk cuba menyelamatkan pesakit yang pada mulanya agak stabil tapi secara tiba-tiba menjadi kritikal. Walaupun tidak ada sebarang luka kecederaan di tubuh pesakit itu, namun kebanyakan organ dalamannya cedera parah akibat trauma hentakan yang amat kuat dialami pesakit tersebut dua hari lepas. Semua tetamu pesakit itu hanya berdiam dan berdoa dalam hati semoga beliau kembali stabil walaupun awal-awal lagi doktor telah menasihati bahawa peluang dia untuk selamat agak tipis.

Cerita

Setelah keluar dari bilik selepas mandi, Hafizi tercari-cari kelibat isterinya, Alina. Dia tahu Alina gemar mengusik dan menyergahnya di sebalik pintu atau di tepi katil. Karenah Alina yang keanak-anakan itulah yang membuat dia sering tidak sabar untuk pulang ke rumah setelah seharian di pejabat. Isterinya itu sangat pandai mengambil hatinya dan mengusik tawanya. Setelah Hafizi bercerai dengan isterinya empat tahun lepas, hatinya tertutup terus untuk bercinta lagi. Apatah lagi dia sendiri ternampak rakannya sedang menikmati tubuh isterinya itu. Hati Hafizi hancur apabila melihat isterinya duduk di atas rakannya sambil melenyek zakar keras yang terpacak jauh di dalam cipapnya. Di sebalik pintu yang terbuka luas, dia melihat dengan jelas punggung lebar isterinya mengepit padat zakar rakannya itu.

Hati Hafizi luluh apabila isterinya bangun lalu menonggeng dan melentikkan punggung suburnya untuk disodok oleh lelaki itu. Dia dapat melihat betapa zakar rakannya itu mencanak dan terpacak penuh dengan nafsu untuk meliwat dubur isterinya. Bagai nak luruh jantungnya bila mendengar isterinya meraung dan melolong ketika duburnya ditunjal rakus oleh zakar rakannya itu. Lelaki itu pun memuji-muji kelazatan dubur isterinya yang ketat dan panas. Nyawa Hafizi seperti dicabut apabila lelaki itu kemudian menyetubuhi betina itu sambil berpelukan. Dia tahu isterinya itu bakal dibuntingkan. Seketika kemudian pasangan yang sedang mengawan itu berpelukan erat lalu rakannya memancutkan air mani semahu-mahunya ke dalam lubuk betina isterinya. Malam itu juga Hafizi menceraikan isterinya dengan talak tiga.

Hafizi bukan calang-calang lelaki. Dia tegap dan kacak, berpendidikan tinggi dan berjawatan besar. Ramai rakannya cuba pasangkan beliau dengan beberapa wanita tetapi semuanya tidak berpanjangan. Hati Hafizi telah hancur berkecai apabila isterinya dulu curang kepadanya hanya kerana beberapa pergaduhan kecil. 10 tahun mereka bercinta dan dua tahun berkahwin, Hafizi tidak menyangka begitu kesudahannya. Dia tidak membenci wanita, tetapi dia terlalu takut untuk dikecewakan lagi. Ramai wanita cuba untuk berdampingan dengan Hafizi tetapi seramai itu jugalah ditolaknya. Dua tahun lepas dia menemuduga seorang gadis desa dari utara untuk posisi pembantu admin. Gadis itu tidak berjaya tetapi ada sesuatu mengenainya mengusik hati Hafizi.

Malam itu Hafizi teringat-ingat bagaimana gugupnya gadis desa itu apabila dia bertanyakan berbagai-bagai soalan. Akibat panik, gadis itu telah memarahi Hafizi dengan alasan Hafizi sengaja menggagalkan beliau. Setelah puas memarahi Hafizi, gadis itu menangis teresak-esak lalu meninggalkan Hafizi yang masih kebingungan. Dia tersenyum sendirian kerana gadis desa itu sangat comel ketika dia panik. Walaupun teruk dia dimarahi, Hafizi tidak terasa hati kerana dia tahu gadis itu bukan sengaja. Dia terbayang-bayang rambut ikal gadis tersebut yang sepanjang paras bahu, wajah gadis itu yang bulat, mata gadis itu yang bundar, pipi gadis itu yang tembam dan kulit gadis itu yang putih. Walaupun gadis itu cepat panik, tapi dia sangat cantik dan comel.

Hafizi mengambil keputusan untuk menghubungi gadis itu semula. Beberapa panggilan awal Hafizi kepada beliau dijawab tetapi tidak dilayan, tetapi Hafizi tidak putus asa. Akhirnya hati gadis desa itu lembut juga dan bersetuju untuk berjumpa. Hari itu, entah kenapa, Hafizi sangat gembira. Telah lama dia berasa sedemikian rupa. Walaupun gadis itu agak menggelabah pada awal pertemuan, akhirnya mereka berdua beborak dan bergurau seperti sudah lama kenal selama beberapa jam. Cinta mula berputik semula di dalam hati Hafizi. Bibir gadis itu yang mungil dan wajah gadis yang comel telah mencuri hatinya. Setiap hari dia mahu bertemu dengan gadis itu. Setiap hari dia mahu berbual dengan gadis itu. Akhirnya mereka berdua berkahwin setahun lepas.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 09, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

PANCUTAN BENIH TERAKHIRWhere stories live. Discover now