Początki Naomi

11 3 0
                                    

     Naomi, przyjeżdża do miasteczka Rivergreen aby rozpocząć nowy etap w swoim życiu, a przeszłość zostawić w tyle. Już jako 14 latka była znęcana przez rówieśników, przechodziła różne stany depresyjne i lęki, na szczęście miała przy tym swoją przyjaciółkę Sophie, która jest od niej o rok starsza. Znały się ze sobą od dziecka, są dla siebie jak siostry. Niestety Sophia musiała się przeprowadzić do Rivergreen w wieku 16 lat ponieważ jej ojciec dostał ofertę pracy, która była nie do odrzucenia, z trudem ale dziewczyny rozstały się na 3 lata.
W końcu pewnego oczekiwanego dnia, mama Naomi obudziła ją z wieścią na przeprowadzkę do innego miejsca.

- Naomi! Wstawaj śpiochu! Mamy z twoim tatą świetne wieści, na pewno się ucieszysz!

Z trudem Naomi przetarła oczy by się dobudzić i zrozumieć do mówi do niej mama.

- Jutro przeprowadzamy się do Rivergreen, na pewno jesteś zadowolona, będziemy mieszkać blisko Sophie. Tak dawno jej nie widziałam! Na pewno wyrosła!

W tym momencie do Naomi nie dotarło to co powiedziała jej mama, pomyślała sobie, że to tylko głupi wkręt, przecież to niemożliwe, że nagle by się przeprowadzili do Rivergreen, a w dodatku do domu zaraz obok Sophie.

- Naomi, zacznij się pakować zaraz po tym jak wstaniesz i się dobudzisz, jutro wyjeżdżamy o 6:00, a większe auto przyjedzie chwilę wcześniej aby załadować nasze rzeczy do wozu przeprowadzkowego.

Po tych słowach mama brązowookiej dziewczyny poklepała ją po ramieniu i wyszła z pokoju.

Brunetka po upływie 5 minut, w końcu zebrała się w sobie aby wstać. Poszła w stronę garderoby aby wyjąć z niej ubranie i pójść w stronę toalety  żeby móc się przebrać i umyć zęby.
W toalecie spojrzała na siebie w lustrze i szepnęła pod nosem.
- Ja naprawdę mam 18 lat? Kiedy to zleciało? Starość nie radość.
Po tych słowach zaśmiała się sama do siebie i gdy skończyła, zaczęła się ubierać.

Minęła już jakaś godzina, była dokładnie 10:34 gdy Naomi wyciągała swoje rzeczy z szafy. Wpadła na pomysł by napisać do Sophie z wieściami, że będą mieszkać obok siebie.

-Rozmowa na telefonie-

N: Hej Sophie, słuchaj bo nie uwierzysz!

S: Hej Naomi, jeśli mówisz, że nie uwierzę to faktycznie ma to głębsze znaczenie. Mów, mów!

N: Jutro będę już w Rivergreen, mama mnie dziś rano obudziła i powiedziała, że znalazła dom obok ciebie! Sama nie dowierzałam. Teraz się pakuję, a jutro rano przyjeżdża wóz aby zabrali nasze rzeczy do Rivergreen.

S: O boże Naomi!!! Nie wierzę, że będziemy teraz widzieć się codziennie! Bardzo się za tobą stęskniłam. To jak? Mam czekać przed swoim domem jutro?

N: Tak, Czekaj na mnie, będę Ci pisać gdy będę już dojeżdżała na miejsce.

S: Jasne stara. A powiedz mi lepiej, masz już jakąś swoją dominacyjną panią, o której mi tak mówisz ciągle? 😂

Po tej wiadomości Naomi sobie zdała sprawę, że przeprowadzka do Rivergreen to dobra szansa na znalezienie dominacyjnej kobiety, która nią poniży gorzej niż psa.

N: Sophiee! Dobrze wiesz, że nie mogę znaleźć tutaj ani jednej lesbijki, nie wiem co z tym miastem jest nie tak, wszędzie jakieś homofoby. 🙄

S: Tak wiem, po prostu zapytałam z ciekawości, nie złość się już tak ciemny oczku. Pakuj się, spiszemy się pod wieczór, do zobaczenia Naomi!

N: Do zobaczenia Sophie.


To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 02, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

𝚄𝚙𝚛𝚊𝚐𝚗𝚒𝚘𝚗𝚊 𝙿𝚊𝚗𝚒 ❤️‍🔥Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz