Yanağımdam gözyaşları süzülürken eski sevgilim o kızla gidiyordu. Sonra en iyi arkadaşımla lavaboya gittik.Zaten sadece o vardı yanımda pislik eski sevgilim ise dışarda o kızla sarma dolaştı. Hüngür hüngür ağlıyordum. Ben size olayı baştan anlatayım. Sevgilim benden bir ay önce ayrıldı. Ve bugünde o kızı öptü. Bütün arkadaşlarım bana bunu anlatıyordu.Ne yapacağımı bilmiyordum.Sonra yanıma o kız geldi bana eski sevgilim yani mehmet ten uzak durmamı söylüyordu.Hiç cevap vermeden sınıfa gittim.Ders bitti,zil çaldı. Koşa koşa eve gittim.Tam eve giriyorum komşumuz Berksan geldi gözyaşlarımı silerek seni kim anlattı yine o mehmet geberticem onu dedi ben Hayır dedim ama dinlemedi hemen gitti mehmet yine o kızla yani dilara yla dolaşıyor. Berksan gidip yüzüne bir yumruk attı.mehmet yere düştü. durağı patlamış. Bağırarak ağlıyordum ama Berksan dinlemedi mal gibi gidip Berksana bağırdı Berksanda sinirlendim gitti dilara da gitmişti. Mehmete nasıl oluyormuş dedim. ne dedi acı çekmek dedim.Aleyna yeter duyarım acıyor dedi onu kaldırmaya çalışırken üstüne düştüm. Ve tutkuyla öpmeye başladık birbirimizi sessizliği o bozup koşarak gitti. Yine hıçkıra hıçkıra ağlıyordum umutsuzluk içinde sokaktaki herkes bana bakıyordu ama kalkamıyordum...