Tuomas Holopainen -Wish I had an angel

31 4 2
                                    

nightwish_fanforever kérésére, remélem nem lőttem nagyon mellé! Jó olvasást! ❤

- T/n! - ordította a producer. - Ugye van még extra sminketek?

- Igen van! - ordítottam vissza, és berohantam a sminkszobába előkotorni az alapozókat meg az ecseteket. Amint visszaértem a producer már várt, és telefonon beszélt valakivel. Mikor megérkeztem, intett és letette a telefont.

- Ma este jön egy előzenekar. Valami Nightwish. Nemsokára itt vannak, sminkeljétek ki őket, de ne nagyon nem tudom mennyire éri meg ez az egész. - húzta el a száját és elsietett.

- Hát jó. - suttogtam magam elé.

Nemsokára valóban megérkeztek. Fiatal srácok, többségében fiúk. Röhögcséltek és jópofiztak, miközben végigtrappoltak a stúdióban, egyenesen a sminkszobába. A többiekkel nekiáltunk. Hát volt minek. Nem voltak hajlandóak lecserélni a metálos ruháikat, ezért olyan színeket kellett keresnünk amik passzoltak a feketéhez, de túl élénkek sem voltak. Éppen befejeztem Tarja szemhéját, mikor megjelent mellettem egy alak.

- Én mikor jövök? - kérdezte egy srác. Belenéztem a szürkéskék szemeibe és kihagyott egy ütemet a szívem.

- Mindjárt, még befejezem. - biccentettem a székben ücsörgő lányra.

- Tuomas! Hagyd már szegényt! - forgatta a szemét Tarja. - Várjál nyugodtan, veled úgyis sok munka lesz! - nevetett fel, és visszafordult a székbe. A fiú, vagyis ezek szerint Tuomas bemutatott neki, újból rám pillantott, és visszasétált a többiekhez. Lehetséges hogy a megengedett két másodpercnél egy kicsivel tovább bámultam.

- Nincs barátnője! -  halottam meg Tarja hangját, ami azonnal visszazökkentett a valóságba.

- Mi? - fordultam oda, és elsimítottam az utolsó kék festéket.

- Tuomas-nak. - válaszolt higgadtan. - A nyomi mindenkit lekoptatott, de nektek szurkolok! - vigyorodott el, majd felpattant a székből. - Jöhetsz! - intett a fiúnak, aki felállt és elindult felém. Illetve a sminkhez, nyilván nem hozzám akart jönni.

- Okéé - nyújtottam el a szó végét. - Lehet halványkék, piros meg fekete, bár szerintem abból már elég van rajtad. - tartottam elé a színeket.

- Te mit gondolsz? - emelte rám a tekintetét, én pedig majdnem rávágtam, hogy neked semmi sem kéne, tökéletes vagy. De szerencsére nem tettem.

- Hát, a fekete jó lenne a szemedhez, de rengeteg fekete van már rajtad, szóval kissé unalmas lenne. - vontam meg a vállam.

- Akkor legyen úgy. - bólintott, és levette a fekete pólóját. Én félrenyeltem, a többiek, akik a szoba másik végében ültek érdeklődve figyeltek.

- Van stylistotok? - kérdezte tök hétköznapi hangon.

- Öhm, persze, szólok neki! - indultam volna el, de Tarja megállított.

- Megkeresem, addig kezd el! - kacsintott rám, és kiviharzott a szobából.

Pislogás nélkül meredtem utána, de nem volt más választásom. Visszasétáltam Tuomashoz, és kézbevettem az alapozót. Élveztem, hogy sminkelés közben bámulhatom az arcát. Lassú mozdulatokkal vittem fel a barna trutyit, és kentem el.

- Mióta dolgozol itt? - kérdezte hirtelen.

- Lassan két éve. - válaszoltam, miközben enyhén kidugva a nyelvemet elkezdtem csinálni a szemét.

- Szereted? - faggatott tovább, aminek amúgy nagyon örültem volna, de túlságosan is elvonta a figyelmem, és elkentem a tusvonalát.

- Francba! - sóhajtottam, letettem a kezemből az ecsetet, és kivettem a fiókból a lemosót.

Fangirl-ök, gyülekező!Where stories live. Discover now