!!!DUYURU!!!

9 0 1
                                    

Yani bu hikayeyi öylesine yazıyorum. Bu hikaye çok farklı olacak çünkü olayları en başından en sonuna kadar ayrıntılı olacak yani şöyle Ekim ile Fatih'in tanışmasınsdan başlayacak sonra sew like dönemleri sorunları evlilikleri ve daha sonrasında yaşanan olaylar. Aslında sadece tanışma anından evlilik anına kadar yapacaktım ama buna sonradan karar verdim bölümlerimi uzun yazmaya çalışıyorum ama yinede kısa bölümleri var. Bazı yerleri sizi bunalta bilir ama sıkın dişinizi yani hikaye ne zaman biter bilmiyorum çünkü ailem sınavı hazırlanmam için baskıları var elimden geldiğince bölüm sürelerini kısa tutmaya çalışacağım zaten sadece bu hikayenin başında böyle yazıyorum başka hiç bir hikayede bunu yapmayı düşünmüyorum. Şu an 9. Sınıfa gidiyorum bu kitabı başlama tarihim 3 Nisan 2023 sizde yazabilirsiniz.sizden oy sınırında istemem oy verip vermemek dizin elinizden eğer beğenirseniz verebilirsiniz. Bu arada edebiyat dersim baya kötü olduğu için yazımı esneyik veya güzel bulmaya bilirsiniz ya da benim yazım  noktalamamda kötü bu yüzden bana anlayış göstermenizi diliyorum. Ben Kilis'li olduğum için bazı yerleride şive kullanarak yazmış olabilirim şimdiden özür dilerim bölüm sonlarında bir sonraki bölümden spoyler vermeyide düşünüyorum. Yani kaç kişi okur bilmiyorum ama Kitap karakterlerimin ismini eleştirmeyin ne olur çünkü Fatih benim aşık olma duygusunu ümit etme duygusunu yaşadığım kişi beni sevmesede kitabımda onu yer edindirme istedim kalbimde edindiği yerini kitabımda da edilsin istedim...
İyi okumalar
--------------------------------------

KOMUTAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin