~Kapitola prvá~

15 3 0
                                    

Hneď prvý den školy sa so všetkými začala zoznamovať jedna baba volala sa Y/N. Predomnou sedel jeden celkom sympaticky vyzerajúci chalan volal sa Daniel... Mokry... Ano naozaj Mokrý. Hneď ako sa Y/N predstavila Danielovi to všetko začalo. Ďalej ako mesiace plynuli ,sme si všetci začali všímať ako Danielové city k Y/N rýchlo rastu ako čas uteká. Na začiatku apríla sme sa začali baviť či nespravíme nejakú prespavacku poprípade by sme mohli grilovať . Bol to úžasný nápad a všetci sme súhlasili, ale bol tu problem kde by sme mohli spať aj grilovať keďže nikto z nás nemá chatu? Prenajali sme si v chalúpkove tu najväčšiu chatu aka bola. Cez veľkonočné prázdniny sme tam teda išli nech si užijeme prázdniny poriadne všetci po kope. Prisli sme do chalupkova aj hneď sme si išli zabrať izby v chalúpke. Daniel s Y/N sa boli spýtať majiteľky či je možné grilovať pri chalúpke keďže v záhradke sa nachádzajú drevené lavičky a samotná chalupka je drevená, takže ako sa hovorí kto skôr pride ten škôr berie,aby som to vysvetlila kým Daniel s Y/N boli preč , všetci si zatiaľ vybrali izby. Ale kde je ten problem nie ? No zostala posledná voľna izba s manželskou posteľou pre Y/N a Daniela. Keď prišli na chatku sa len tak divne na nás pozreli ale zistili že nemajú na výber a musia byť spolu na izbe ,ale nijak im to nevadilo predca len boli dobrý kamaráti.Jak nastal večer išla sa hrať FĽAŠA. Keďže Y/N a Daniel mali najväčšiu izbu išli sme k ním. Ano reálne dve osoby mali väčšiu izbu ako štyri osoby. Rozložili sme sa u nich a hrali sme .asi po takej hodinke padol na rad Mokrý a Y/N.Ešte rýchlo vysvetlím spôsob fľaše. mali sme na papierikoch napísané otazky a úlohy a kazdy ťahal tomu druhému papierik. Y/N vytiahla papierik Danielovi kde bolo napísané "Choďte do kupelne so spoluhráčom ktorý vám vytiahol tento papierik na 3 minuty sami a môže si s vami robiť čo chce ". Všetci sme vedeli že Danielovi sa páči Y/N tak sme sa začali smiať. Daniel rýchlo sčervenal ale neprotestoval naopak už bol v kúpeľni. Y/N to zobrala športovo s išla tam tiež predca len nič sa nemôže zle stať alebo môže? Boli tam sami dvaja a poculi sme podivné zvuky. "Ah Ah Ahhh" a to tam boli len 5 minut... Všetkých nás zarazilo to že ako tenko Y/N vzdychá. Nedalo mi to a šla som sa pozrieť cez kľúčovú dierku a tam som videla niečo čo by ma v živote nenapadlo. Prišla som k ostatným a hľadela som jak vyoraná myš. Všetci sa pýtali čo sa tam dialo či tam jebali. Ale nie bolo to horšie ...
"Y/N ŠTEKLILA DANIELA A TO ON CELÝ ČAS VZDYCHAL" po asi 15 minútach sme ich pustili a jak prišli k nám sme sa všetci začali rehotat. Jakub sa spýtal mokrého či on tak retardovane vzdychal ako kuchyňa (žena). Daniel so slzami v očiach uteká z chatky a Y/N za ním,išla ho  uspokojiť. Boli spolu vonku pred chatkou a sedeli tam na lavičke. "💚veľmi sa za seba hambim vieš už má to nebaví ako si stále robia zo mna srandu, vadi mi to." "💜ach Daniel to som netušila ,ale viem čo ti na to pomôže" Y/N si zopla vlasy do gumicky čo stále nosí na ruke a sadla si na kolena pred Daniela a s rukami mu začala rozopínať poklop. Daniel bol celý červený nevedel ako reagovat. Y/N si sadla medzi jeho nohy a s rukami mu vytiahla penis z poklopu. Jednou rukou mu chytala stehno a druhou mu držala penis. Nahla sa hlavou nad poklop a začala mu olizovať žaluď, postupne s jazykom krúžila okolo penisu. Pozrela sa na Daniela a ten vyzeral že sa urobí každú chvíľu tak Y/N neváhala a dala si penis do úst , Postupne začala zrýchľovať hore dole a keď Daniel už sa išiel urobiť, Ray si vybrala penis z úst a nasmervalaho na svoj hrudník ,kde sa jej Daniel urobil. Ale bol tu háčik všetci sme to pozorovali z okna. Nevedeli sme sa prestať rehotat bolo to strašne divne ale na druhu stranu povedzme si Mokry a Y/N sú si súdený. Asi o takej polnoci sme išli všetci spinkať. Ja som mala izbu pri vchodových dverách takže som počula kedy sa vrátili Vlhký. Počula som aj to ako si niečo šuškaju a smeju sa potichu. Pomaly som otvorila dvere aby to nepočuli a postavila som sa pred nich "no čo vlhký máme tu nejaký párik samej vody ako vidím" obidvaja scervenali a nevedeli čo mi majú na to povedať "ale však srandujem všetko v dobrom a dobrú noc, zajtra ideme grilovať." "💚💜dobrú" a pošli hajať alebo aj niečo iné? To sa dozvieme v druhej kapitole.
    ~ Koniec prvej kapitoly~

Mokrý x Y/NWhere stories live. Discover now