Bugün çok güzel bir gün hava karanlık bulutlar ağlıyor kışın geldiğine ilk defa seviniyorum herhalde
ahh kendimi tanıtmayı unuttum merhaba ben Night
17 yaşımdayım 11. Sınıfa gidiyorum.Bir de hiç kimsenin sevmeyeceği bir özelliğim var ben bir VAMPİR ı'm. Hadi hikayeye geçelim.Sınıfımıza ikinci döneme başladığımız için yeni kişiler geldi okula gitmek en sevmediğim şeyler arasında işkence sanki Tanrı rızası için bir tatile çıksam ailemle aha hoca geldi.
Olivia hoca çok şık giyim tarzlı bir hoca İngilizce'de cidden başarılı derse başladı ama ben onu dinlemiyorum defterime bir şey karalamakla meşgulüm off hayır kapı açıldı ve bir yeni öğrenci daha kalemim yere düşmüş gibi yaptım ama hoca tabii ki de beni gördü hayııır yeni çocuğa benim yanımdaki yeri gösterdi. Yeni gelen çocuk erkek kız olsa olmaz mıydı ya.
Geldi ve yanıma oturdu onunla yakınlaşmamak için herşeyi yaptım zaten çocukta bana pek meraklı değildi. Neyse dersle pek ilgiliydi herhalde çalışkan bir çocuktu ikide bir bana bakmasından rahatsız olmuştum. Ne kardeşim ne diyesim vardı ama boşver.
Teneffüs zili çaldı ahh sonunda sanki düşüncelerimi okuyor gibi bir hali vardı.
İçimden çocuklar alakalı çok kötü şeyler geçiriyordum onun kokusunu aldığımda kendim de şaşırmıştım dayanılamaz bir kokuydu bu ve yüz.
Size bir özelliğinden bahsediyim mi ya çok severek ve takıntılı bir biçimde seçerim ya da nefret dolu füşmanımmış gibi...Okulda hiç kimse vampir olduğumu bilmiyor yoksa hiç arkadaşım olmazdı herhalde. (Şimdi de pek olduğu söylenemez.)