1 . rèsz

14 0 0
                                    

Amilia ! Kiáltott Elena az emeletre.
- Igen ! Kiáltotam vissza .
- Gyere le! Kèrte Elena a nővèrem .
- Jövök . Mondtam majd lementem a konyhába.
- Eltunád ezt vinni Tyler Lockwoodnak ? Kérdezte majd felèm nyújtotta zacskót.
- Miez? Kérdeztem amikor átvettem a zacskót
- Farkasfű sajnos elfogyott neki ,mert folyamatosan átváltozik ,hogy megtörje a sarjködödèst. - De vigyázz Klaus Mikaelson meg ne lássa, mert nem tudd eről semmit.
- Oké figyelek . Mondtam, majd elindultam az ajtó felé.
Meg is èrkeztem Tyler házához . Benyitottam . Nem volt ott senki. Èppen egy férfi jelent meg velem szemben.
- Hè kislány! Mit csinálsz te itt? Kérdezte tőlem
- Tyler Lockwoodott keresem . Mondtam
- Rendben máris szólok neki. Te maradj itt. Mondta majd elment
Belemerültem a saját gondolataimban míg várakoztam hirtelen valaki hozzám szólt és evvel kizökkentett.
- Amilia Gilbert ! Micsoda kellemetlen meglepetés. Mondta cinikusan az illető
- Klaus Mikaelson. Mondtam gúnyosan én is.
Klaus az ajtóba állt kezét hátra tette és engem nézett
- De régen láttalak .- Mi szèl hozott erre?
- Ja csak Tyler keresem . Feleltem neki.
- Amúgy is mikor is láttuk egymást tudod amikor megölded nagynénémet. Feleltem gúnyosan az első kèrdèsère. Ott voltam a szertartáson Klaus engem használt biztosítékként, hogy Elena biztos el jöjjön szertartásra. És vègig kellett néznem az egészet , hogy megöli szegény vérfarkast lányt , megöli nagynénémet és Elenábol kiisza életet.
- Ès mièrt keresed Tylert? Kèrdezte a hibrid.
- Csak kèrdezni szeretnék tőle valamit. Hazudtam neki . Klaus száját nyitotta újabb kèrdèsre, amikor megjelent Tyler.
- Asszem èn most magatokra hagylak. Mondta Klaus, majd elhagyta a szobát
- Amilia ! Hát te ? Kérdezte Tyler.
- Ezt Elena küldi . Suttogtam neki majd oda nyújtottam neki a zacskót
- Köszönöm nem kellett volna. Mondta halásan
- Ugyan nincs mit . Feleltem
- Kèrsz valamit ? Kérdezte Tyler
- Igen. Mondtam ,majd hozta a pohár bort
- Na ne Elena kinyir . Mondtam
- Ugyan csak egy pohárral . Felelte miközben kinyitotta a palackot ès egy pohárba töltötött nekem.
- Hát jó. Mentem bele vègül , majd átvettem tőle a poharat. Az egèsz délután átbeszéltük , hamar telt az idő mire kinéztem az ablakon este volt
- Haza kell mennem . Mondtam , majd felálltam ,hogy felvegyem a kabátom felkaptam a táskámat szerencsére nem vagyok rèszeg így nem kell haza kisèrni . Elköszötem a fiútol ès elindultam. Már fèluton jártam mikor fura èrzès kapott el . Valaki követ . Majd hátranèztem nem követ senki biztos csak a kevés pia is megártott. Újra elindultam , majd hirtelen valaki vámpír gyorsasággal letepert a földre kezèt a nyakomhoz szorította.
- Mièrt szövetkeztèk vele ? Kérdezte a vámpír
- Kivel? Feleltem szaggatottan .
- Ugyan már ne hazudj nekem. Szövetkeztèl Katherine Pierceszel? Kérdezte tőlem egyre idegessen ès kèzevel a nyakamon mèg jobban szorított. Nem kaptam levegőt. Probáltam a kezèt le szedni a nyakamrol de nem sikerült. Hirtelen valaki leszedte rólam . Klaus volt az a mellettem lévő fához szorította .
- Tudod nem illik így bánni egy hölgyel. Mondta majd megharapta a nyakát . A fickó össze esett
- Jól vagy? Kérdezte tőlem a férfi.
Igen . Feleltem neki sokos állapotban.
- Gyere! Majd felsegitett
- Köszönöm . Háláldtam meg a segítséget. Majd a fickóra néztem
- Ne aggódj! Hamarosan hallucinálni kezd, majd meghal. Mondta Klaus szárazon
- Gyere addig hozzám amíg meghal nálam biztonságba vagy . Mondta Klaus majd elindult a kocsija felé
- Okè . Mondtam ,majd mentem utána. Beszáltam az anyós ülésre . Klaus elindította a kocsit ès elindultunk egy fehér háznál álltunk meg .
- Ez a ház èpül a családomnak itt addig meghuzodhatsz . Mondta Klaus miközben a leállitotta a kocsit majd kiszált èn meg követem . Majd bementünk a házba. Klaus megkinált vacsorával ès whiskeyvel . Kicsit többet ittam a keletènèl ès elvoltunk beszèlgetünk .

Sziasztok. Itt van 1 . Rèsz
Remélem tetszik ☺️☺️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 06, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egy kővetkezmèny gyümölcse Where stories live. Discover now