.,.

9 0 0
                                    

Uhm...Mindenekelőtt bocsásson meg nekem Mindenki.

Nem a több éves kimaradásért, nem(bár azért is. Egyesek tűkön ülve várták a kérdéseikre a választ, azoktól szíves elnézésüket kérem). Hanem azért a mocsok munkáért, mit én tálcán kínáltam azoknak, akiknek érdeke az olvasás és abból merített tanulás és/vagy szórakozás. Azt hittem, az amit csináltam, az írás. Lényegtelen már,mert mint ahogy látható, a könyveknek csúfolt undormányaim törlésre kerültek.
Egy új kezdet talán orvosolja az ejtett károkat.

Miért mentem el? Miért jöttem vissza?
Oka anoním. Elég régen történt események elborult sorozategyüttese miatt elvesztettem a reményem és a hitem. Később változott az életem és többé nem foglalkoztam az oldallal. Ahogy benőtt a fejem lágya, elborzadtam az írásaimtól, még újrakezdeni sem akartam.
Aztán egy ismerősöm írt egy novellát, ami újra meghozta a kedvem és az önbizalmam. Bár ez a rajongás sem lesz hosszú életű a kevés időm miatt.

Mit tervezek a közeljövőben?
Semmit. Ha nem olvassa senki, az sem fog zavarni kifejezetten, mert az életem nem az írásé, elismerést máshonnan kapok és várok is el. De megígérem: Az írásaim a tőlem telhető legmagasabb minőségi szintet érik majd el. Novellákat írnék majd, mindet más-más témában, a sorozatötletek még folyamatban vannak.

Ki vagy mi?(egyáltalán nem fontos információk, csak belelkesültem)
Akik korább óta ismernek, azok tudják a nevem, pedig nem igazán kellett volna megadnom. Sebaj, többet - sem a nevemet, sem a régi karakternevemet(mert már nem létezik) - nem említem meg, nincsen több személyiségem 1-nél(néha az is sok),ahogy nevem sincs a platformon, a profilom alatti névre vagy az ,,Író" elnevezésre hivatkozom. A problémák művelt emberek módjára megtárgyalhatók privát csevegésben.

Köszönöm, hogy egyesek azért nem adják fel és roskadnak magukban évekig, mint én. Az ilyenekből tanul az ember, ahogy én is. Rendes elbúcsúzás nélkül nem akarom itt hagyni a platformot többé.

További kellemes időtöltést! Még jelentkezem


Die Anfang59Where stories live. Discover now