Adım ömerdi her insan gibi okula gider okuldan döner ödev yapardım ama şu an okullar kapanmıştı ve ben çok mutluydum ve ailemle köye 1 aylık tatil yapmaya gelmiştik koy hep iyi gelmiştir annem kahvalti için yumurta istediğini söyledi hemen kalkıp kümestten yumurta aldım anneme verdim annem 40 yaşlarında babamda 42 yaşlarındaydı annem çok güzel bir kadındı ama babamı pek sevmedim kendi gibi arkadaşları vardı.
"Oğlum bu gün hüseyin amcanlar bize geliyor haberin olsun aramızda senide görmek isteriz" hüseyin amca babamın arkadaşıydı."belki 10-15 dakika otururum yanınızda anne o adamı sevmem biliyorsun"
Yatağımda her zamanki gibi uyukluyordum kapı çaldı hemen kalktım kapıya baktım 165 boylarında uzun saçlı beyaz tenli renkli gözlü bir kız kapıdaydı ne istiyorsun der gibi baktım"şey annem kek için 1 bardak şeker istiyorda"."bekle getireyim" kıza şekeri verdikten sonra kiz evine gitti çok utangaç görünüyordu ama tatlı bir kızdı.
Annem hüseyin amcanlar gelmiş sende karşıla diyince mecburen kalkmak zorunda kaldım hesayin amcaları karşıladım ama bu gün benden şeker isteyen kızda gelmişti sanırım hüseyin amcanın kızıydı biraz şaşırmış gibi bakıyordu"hoşgeldin hüseyin amca"
"Hoşbuldum ömer".hepberaber içeri geçtik havadan sudan konuşurken annemle şekerci kız çay yapmaya gittiler bende mutfaktan su getirmeye gitmiştim ama annem mutfakta yoktu bende suyu almak için gittim kız benim görmemiş olacakki birden dönüp beni itti şok olmuş bir şekilde şekerciye bakarken hemen özür diledi sonra suyu verdı kıpkırmızı olmuştu bende önemli olmadığını benim suçum olduģunu söyleyerek mutfaktan çıktım ve içeriye gittim.Havadan sudan konuştuktan sonra hüseyin amcaların gitme vakti gelmişti hala adını öğrenemediğim şekerci kız birden elini uzatıp ben kumru dedi bende elimi uzattım elleri o kadar sıcak ve küçüktüki kalp atışlarım hızlanmıştı kız 16 yaşlarındaydı bende 17 yaşıma yeni girmiştim ve yaşıtlarıma göre çok daha yapılıydım 190 boylarındaydım kız omzuma geliyordu içimden o an sarılmak geldi ve beline sarıldım kız utanarak geri çekildi."şey benim artık gitmem gerek görüşürüz" "peki görüşürüz" diyerek yolcu ettim.
Uyku asla tutmuyordu uyuyamıyordum biraz dışarı çıksam iyi gelebilir diye düşündüm ve dışarı çıktım bizim karşı bahçede biri gördüm daha dikkatli baktığımda bunun kumru "şekerci kız"olduğunu fark ettim çok ses çıkartmadan gittim beni görünce utanarak selam verdi bende yanina oturdum.
"Senidemi uyku tutmadı"dedim
"Bende uyuyamadım"
"Biraz dolaşmak ister misin?"diye sordum "tamam çok uzaklaşmamak şartıyla olur" dedi.Yürümeye başladık kızın saçları çok dikkatimi çekmişti çok parlak ve guzel saçları vardı.
Yürüyüşümüze devam ederken ileride bir karartı görmüştüm çok umursamamamiştim ama birden 3-4 köpek üstümüze doğru koşmayq başlayınca ikimiz birden arkamıza bakmadan kaçmaya başladık o kadar hizli koşuyordumki kumru çok arkamda kalmıştı kumruyu tek seferde omzuma alıp koşmaya başladım.
Biraz koştuktan sonra köpekler peşimizi bıraktı kumru omzumdan indi o kadar korkmuştu ki ağlıyordu çok hassas bir kızdı." Tamam geçti"
"Çok korktum arkada kaldım daha öncede kovalamışlardi ama bu kadar fazla değillerdi".ağlaması geçtikten sonra onların kapısında biraz oturduk sohbet ettik."senin sevgilin falan varmı?" dedi kumru ama yanakları kıpkırmızıydı"yok. Niye sordun?"
"Konu açılsın diye"
"Anladım" dedim. Bir süre sessizlikten sonra omzuma kumrunun kafasi düştü kumru uyuya kalmıştı o hazır uyuyorken biraz saçlarını sevdim o kadar yumuşaktı ki çok güzel kokuyordu bende gözlerimi biraz kapattım.Sabah bir baktım kumru omzuma kafasını koymuş ben kafamı ona yaslamışım bütün gece bu şekilde uyumuşuz hemen kumsruyu uyandırdım."her yerim tutulmuş ya sanada rahatsızlık verdim kusura bakma" dedi."önemli değil ama benimde her yerim tutulmuş kalkıp biraz kendime gelicem".kumru görüşürüz dedikten sonra eve doğru yürüdüm eve geçtikten sonra yatağıma gittim sabahın altısı olduğu için herkes uyuyordu bende biraz uyumanın fena olmiyacağını düşünüp tekrar uyudum.Annemin sesiyle uyandım ve annemin söylediklerıyle gözlerim fal taşı gibi açıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koy Tatili
General Fictionadım,ömerdi yaz tatilinde köye gittiğimde başlamıştı herşey...