Sami smo.
Ti i ja.
Apstrakciju je naslikalo sunce. Nikad lepše platno sa veselijim bojama nisam videla. A možda si ti uzrok zasto je bas ovaj prizor lepsi od bilo kog drugog.Smejes se. Pricas mi. Tvoj smeh mi odzvanja u glavi. Malo po malo dok pričam sa tobom pogled mi odluta. Posmatram sitne detalje. Možda to činim jer sam umetnik, jer je važno obraćati paznju na sitne stvari prilikom slikanja.. Te sitnice koje te sacinjavaju, čine te posebnim. Lepše od bilo kog pejzaža. Sama tvoja duša mirise na prolece, svežinu, radost. U tvojim rumenim obrazima vidim polje cveća. U tvojim ocima nebeski svod zvezda. Rupice na obrazima. Upadljive jagodice. Usne poput boje crvenih lala. Nosic koji pocrveni uz obraze. Čuperak koji ti s vremena na vreme padne na lice. Izgubim se dok te posmatram. Tebe. Tvoje sitne detalje. Gubim se i opijam tobom. A ruke bi samo da ti mrse gustu i bujnu kosu. Izgubila bih se u kosmosu u tvojim ocima. Svaki slučajan dodir prodrma mi dušu. Svaki put kad nam se oci susretnu u meni se sudare dva meteora. Ja se izgubim u lepoti tog svemira. U nekom drugom svetu. U nekom lepšem svetu. Negde gde je samo leprsavost, zanesenost, radost. Tvoj pogled je voda za moju dušu. Svako tvoje prisustvo je moje novo budjenje. Moje novo danas. Ti si zadužen za moje cvetanje. Za to sto mi se duša podmladjuje. Ti si ta iskra u ovom hladnom danu. Ti si ta mala svetlost u ovom mraku. U ovoj pustoj noći. Ti si beg od ovog sveta. Ti si neko s kim bih pobegla odavde. Zato sto mi se svidjas. Želim da te upoznam. Želim da znam ne samo tvoj smeh. Nego i bol. Tugu. Strah. Bes. Nemir. Želim da mojom ljubavlju zalecim sve tvoje rane. Želim da mojim smeškom oteram svaki strah. Želim da mojim zagrljajem odagnam gnev. Želim da u ovom svetu koji je sam nemir da ti budem mir. Da budemo mirna luka jednom drugom. U oluji koju zovemo životom. U mecavini. Želim da plovimo zajedno.
Budi moja mirna luka.
Budi mom srcu dom.
Budi moj oslonac.
Moj slučajan dodir.
Nameran dodir.
Moj leptiric u stomaku.
Smeh koji treperi u glavi.
Lice koje neprestano vidim.
Sitne dogadjaje koje neprestano vrtim.
Budi moja najlepša zvezda.
Budi moj mir.
Budi deo duše moje.
Budi mi sve.