SÜLEYMAN SEBA

39 18 4
                                    

Saygı adamıdır Süleyman SEBA. bir ekoldür. Sadece BEŞİKTAŞta değil Türkiye spor tarihinde özel bir yeri olan adamdır.

"Trabzon deplasmanına gelen BEŞİKTAŞ, şampiyonluğunu ilan ediyor. BEŞİKTAŞ ve Trabzonsporlular  aynı uçağa binip yola koyuluyorlar. BEŞİKTAŞlı futbolcular şampiyon oldukları için kutlama yapmak istiyorlar fakat tam da bu sırada Onursal Başkanımız Süleyman SEBA devreye giriyor ve şu sözleri söylüyor " Uçakta Trabzonsporlular var  kutlama yapmayın.  "

Böyle büyük bir adamdı Süleyman SEBA.

Herkese karşı olan saygısıyla, ahlakıyla,efendiliğiyle, gönlü güzelliğiyle bilinir,anılırdı.

Türk spor tarihinin yaşayan en saygın ismi olduğu konusunda tüm spor kamuoyunun görüş birliği içerisinde bulunduğu SEBA, hem Türk futbol tarihinin son 70 yılının yaşayan canlı tanığı hem de BEŞİKTAŞ tarihinde “Şeref Bey”, “Baba Hakkı” ile birlikte oluşan sacayağının yaşayan efsanesidir...

SEBA; bugün, o geleneğin son temsilcisi olarak, BEŞİKTAŞ Kulübü’nün resmi sitesinde “BEŞİKTAŞ Duruşu” diye kabul edilen değerleri, kişiliğinde cisimleştirmiş bir abide olarak anılıyor.

Hani şu ' BEŞİKTAŞlı duruşu' deyip duruyorsunuz. Nedir lan bu duruş?' diye soranlar var ya. onlara en büyük örnektir Süleyman SEBA.

SEBA, BEŞİKTAŞ tarihinin en başarılı ve en etkin dönemine başkanlık yaptı. Bu 16 yıl içinde BEŞİKTAŞ tam beş kez lig şampiyonluğu yaşadı. Futbola, rakibe saygı, dürüstlük, tevazu, gençlere fırsat, sözünün eri olmak ve belki de en önemlisi “Şerefli ikinciliklerle övünmek” gibi değerleri kazandırdı ve yaşattı.

Her şeyiyle tam bir beyefendiydi. Onun gibisi daha gelmez.

İyi ki doğdun Süleyman SEBA.

Saygı, rahmet ve onurla anıyoruz.

Saygı, rahmet ve onurla anıyoruz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~~~

Senin
Evlatların
BEŞİKTAŞ
Aşığı

~~~

BEŞİKTAŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin