VII

651 12 12
                                    

Oke od toga su prosli par meseci i vama je veza isla super sada ste u dnevnoj gledate nesto na tv-u i neko odjednom pozvoni na vrata.
Ja cu.
Rekao je dusan i otisao da otvori vrata kada je otvorio sokirao se ali je bio srecan.
Izvolite ko vam treba?
Dusane zar me ne prepoznajes?
Da li bi mogli da mi pojasnite ko ste tacno vi
Boze Dusane ja sam Marta nismo se videli od osnovne zar me se ne secas.
Marta Boze kako si se promenila hajde udji.

Y/n pov:

Vidim da Dusan ulazi sa nekom plavusom u stan i nije mi jasno sta se desava ali oke necu da histrisem i da pravim drame jer ipak to mu je mozda sestra ili rodjaka ne znam najbolje je da se prvo upoznamo.

Y/n ovo je Marta drugarica iz osnovne
  "Drago mi je ja sam Y/n"
Marta ti si sigurno Dusanova rodjaka ili tako nesto zar ne?
  "Ne zaprvo ja sam Dusanova devojka"

Kako sam to izgovorila video se neki bes na njenoj faci kao da je bila zaljubljena u njega ili tako nesto odlucila sam da mi vreme samo to pokaze tako da sam samo otisla do kuhinje da nam skuvam kafe dok su oni caskali u dnevnoj sobi.

  "Dusane mozes da dodjes na sekund"
Naravno ljubavi dolazim
  "Dobro mislim da je vreme da mi kazes ko je ona"
Ne brini ona mi je samo drugarica iz osnovne skole nismo se videli od 6 razreda jer je morala da se preseli u Nemackoj
  "Ne bih bas rekla da se drugarica toliko uzrujava kada vidi da njen drug ima devojku"
Ne brini se ja volim samo tebe i onako ne znam ni da li ostaje.

Prenego sto sam bilo sta rekla cuo se glas iz dnevne sobe

Ducii mozes da dodjes na sekund
  "Sad ce mo i Duci ha dobro"
Y/n ne preteruj molim te nista se nece desiti ja i ti smo zajedno i to ne moze  niko da promeni
  "Molim te idi da te ne ceka"
Pricacemo i ovome kasnije
  "Aha"

Otisao je kod Marte nakon par minuta dolazim do dnevne sa kafom i posto je nosila neku kosoljicu vidim da je raskopcava tek toliko da joj se crveni cipkasti brus vidi.
Pogledala sam u Dusana ravio se kao da se nista ne desava i to me je izludjivalo.
Ostavila sam kafe na sto i rekla da idem do sobe.
Uzela sam telefon i videla propusteni poziv od mame pa sam odlucila da joj se javim uobicajeno sta radim kako sam ovo ono.
I rekla mi je da dodjemo ja i Dusan ali sam joj rekla da cu doci samo ja za sada i rekla je da je to u redu tako da sam obukla  neki beli krop top i bez cargo pantalone

I rekla mi je da dodjemo ja i Dusan ali sam joj rekla da cu doci samo ja za sada i rekla je da je to u redu tako da sam obukla  neki beli krop top i bez cargo pantalone

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

                                   "Ti"

Sisla sam dole nakon 15 minuta u videla da je nasa draga Marta ipak zaspala.

Gde ides?
  "Kod mame"
Y/n ako pokusavas da odes zbog Marte ni ne pokusavaj da smaras tvoju mamu sa bezpotrebnim stvarima.
  "Dusane vidi ovako zamisli istu ovu situaciju samo obrnuto meni dodje drug iz osnovne on mi se nabacuje pa da ja otkopcam skoro celu svoju kosulju da bi mi video grudi a da pritom ne primetim da tebi smeta.Da li bi se ti osecao lepo nakon toga?
Naravno da ne ali ovo nije isto
  "Isto je veruj mi boli me Dusane stvarno me boli da te gledam pored druge dok ti se nabacuje da ti ne primecas da meni smeta"
Izvini nisam znao da se tako osecas dodji.

Zagrlio te je i krenuo da te poljubi ali jedan iritantan zvuk se cuo.

Ducii koliko je sati.

Pogledala si ga u fazonu "mislim stvarno zar bas sad"

15 do 8 je
Izvini sto ovako pitam ali mogu li veceras ovde prespavati?
  "Ma naravno ajde Dusane ja palim"

Rekla sam to mrtva ozbiljna
Dusan je samo gledao jer nije znao sta da radi.Sada je oko 11 uvece a ja se jos nisam vratila kuci kod Dusana i poslao mi je poruku.

"Gde si kad ces kuci kasno je"
"Ne znam spavaj imam kljuc mozda se ni ne vratim kuci veceras"
"Y/n molim te hoces da dodjem po tebe"
"Necu Dusane hocu da se izduvam sada spavaj"
"Molim te sutra mi javi kad da dodjem po tebe"
"Oke javi cu ti"
"Volim te"
"Volim i ja tebe idi spavaj sad"

Dusan pov:

Nije proslo 5 minuta od kad sam poslao y/n zadnju poruku neko je otvorio vrata od moje sobe a pretpostavljam da je to Marta jer nema ko drugi.......


____________________________

Pokusavam da budem redovna tako da eto to je to za danas mozda izbacim jos koji deo ma da ne znam

Always with youWhere stories live. Discover now