Jason...
2 genç insan birbirlerine ilk görüşte aşık olmuşlar'dı. Birbirlerine çok bağlılar'dı sevgileri bir o kadar iyiy'di birbirlerine nazik davranıyorlar her hafta birgün, saat ve yer belirleyip zamanın'da anlaştıkları yere gelip beraber vakit geçirirler'di.
Emily'in babası çok katı ve gaddar biriy'di kızın kimse ile görüşmesini istemiyor'du kızına güveniyor du da bu konu da artık bu olay dikkatini çekti ve Emily'i takip etti ve baktı ki
Emily bir erkek ile görüşüyor du.Erkekler ile görüşmesine kızma sebebi ise saygı duyulan namuslu bir aileydi onlar ve biraz zenginler di. Ve en büyük sorun ise en yakın arkadaşı blaine'nin oğlu Alex'ti en çok canını sıkan ve kızdığı şey buy du.
Bu görüşmeleri artık yapmamaları için bişey yapması gerekti.ama bunu öfkeli hal de düşünemedi ve o sinir ile iki gencin yanına bir hışım la gidip kızına hızlı ve sert bir şekil de tokat atmıştı"Emily sen bunu bana öz babana hatta ailene nasıl yapabildin"
Diye söyleniyor du.Emily ise hiç birşey diyemiyor du babası haklıydı ama o gerçekten ilk defa aşık olmuştu ve Alex ile beraber olmak istiyor du ayağa kalkıp herşeyi babasına anlattı anlayış göstereceğini düşündüğü için ki babası bunu duyunca öfkeden delirdi bakışları,yüz ifadesi.
Çok korkunç tu Alex ise Emily'in korktuğunu ve ona zarar geleceğini düşünerek onun elinden tuttu ve orman'a doğru götür du babası da peşlerinden koştu ama ne yazık ki yetişemedi yaşlıydı ve hastaydı.
Babası umudunu kaybedip eve geri döndü ve kızı Emily'den bir daha haber alamadı ertesi gün blaine'de anlattı o buna inanma dı ve çok öfkelenmişti ve o aile'yi öldüreceğine and içmişti.
Önce Emily'in ailesini öldürdü o zaman 1693 yılındaydılar. Sonra da blaine yıllarca oğlunu ve Emily'i aradı 1700 yılında Alex ve Emily'in Bir çocuğu olmuştu ismini de Jason koymuşlardı.
1705-1706 yılları yani Jason daha 5-6 yaşlarındayken blaine Emily ve Alex'i buldu ve Emily'i öldürdü oğlunu da oradan alıp gitti Jason hayretler içinde kalmıştı ilk defa bu kadar çok ağlıyordu.
Kimsesiz kalmıştı bir anda boşluğa düşmüştü ne olduğunu bile anlayamamıştı Annesinin cansız bedeni ne bakıyor du uzaktan ve daha çok ağlıyor du sonra yanına gidip kafasını annesinin vücuduna koyup 2 gün boyunca sürekli ağladı.
İnançlarına göre onu evinin yakınlarına gömemez di Jason çok korkuyor du uzak bir yere gömmesi lazımdı ama ya Annesinin mezarının yerini unutursa diye çok endişeliydi
"Tanrı yardım eder"deyip ormanın içine gömmüştü.İlk gün gidip mezara bir beyaz papatya dikti annesi papatyayı çok severdi çok ağlamıştı o gün geceyi orda geçirmişti yağmur yağıyordu etrafın da tuhaf korkutucu bir sürü ses geliyordu.
O bunları aldırmıyor du hayatta En değerlileri gitmişti Anne ve babası.gece olunca Jason orda uyuya kalmıştı ve annesinin ruhunu görüyordu biraz mutlu olmuştu ama rüyada değil di o öyle zannediyordu.
Soğuk bir rüzgar esti ve ruh gitti Jason gene yanlız başına kalmıştı ertesi gün eve gidip kendi kendine yemin etmişti annesinin katilini bulacağına dair.
Sonra da annesinin ve babasının yattığı yatağın başlığına Jason yazmıştı. O günden sonra şüphelendiği herkesi öldürmüştü küçük yaşta başlamıştı.
Sonra annesinin katilini 1723'te bulup işkence çektirerek bluine'yi ve karısını öldürdü sonra işi Seri Katil olarak devam etti.
Bu ormanı sahiplenmişti çok kişi gelmez di buraya Jason heryeri avcunun içi gibi bilir di ve burayı öylesine sahiplenmişti ki sadece ailesi ve kendine Özel kalmasını istedi.
Orman'a gelen bir çift veya grup halin de gelen lise öğrencileri geliyordu sürekli ve Cuma günü Kristal gölün etrafında yapar di artık psikolojisi o kadar bozulmuştu ki.
Orman'a tamamen sahip olmak iste di ve gelen herkesi öldürdü.
Ta ki karşısında güçlü bir çift olan'a kadar
(Jason'u canlandıran Namjoon bu arada)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Will Be Back To Kill You🪦-(13.Cuma)
HorrorJason psikopat bir seri katildir. Bugün'den sonra 13. Cuma gününe hazırlık lı olun her an Jason gelebilir.