[ Utajená lokace administrativní základny Nadace S.C.P - 10:00]
Zuzana, pracující jako sekretářka jednoho ze členů rady O5 stála jako každý Pátek u tiskárny a tiskla podklady k schůzce rady O5. Tyto rady se konaly každý Pátek a řešilo se tam stav celkové Nadace tak i stav jednotlivých základen. Když z tiskárny vyjel poslední podklad k řešení financování, ozval se výbuch. Zuzana která už dva dny nespala, doufala že vše se jí jen zdá a nebo je to nějaké cvičení.
[ Kancelář O5-5 - 10:03 ]
O5-5 se schoval za svůj pracovní stůl. Na tohle nikdy nebyl připravený. Vždy když se něco pokazilo naznačovalo to pár předchozích věc. Například při prolomení zadržení SCP, většinou se lidé v jeho přítomnosti báli. (Možná to také bude tím že v jeho přítomnosti ho chránilo nejméně 5 členů MÚJ Alpha-1). Dveře do jeho kanceláře se otevřeli a dovnitř vběhlo 5 mužů v plně černých uniformách. "Děkuji za záchranu" řekl O5-5. Hned jakmile ale spatřil jejich nášivky na ramenech a na vestách, uvědomil si, že tohle záchranný tým opravdu není. Jeden z mužů dal na hlavu O5-5 pytel a nasadil mu na ruce stahovací pásky.
[ 10:35 ]
Po evakuaci veškerého personálu do bezpečného bunkru a prozkoumání celé administrativní základny, se svolala tajná rada O5. Na té se rozhodlo že administrativní základna je prozrazena a musí se přesunout na nejbezpečnější místo provozované Nadací. Základnu 020.
[ Nadační základna 020, oddělení výzkumu - 12:17 ]
Nováček Alex právě dokončoval svůj spis o pozorování nového SCP které bylo převezeno na základnu. Když dokončil svojí práci slovy "Toto SCP by měl být zařazeno do hodnosti Keter. Je potřeba další průzkum." ozvalo se hlášení z rozhlasu.
Pozor , Mobilní Úderná Jednotka Alpha-1 označená Red Right Hand přistála na helipadu C, společně s členy rady O5 a Administrátory. Personál s přístupovou hodností nižší než 4 dostavte se do bunkru v sektoru 2. Členové MŮJ Alpha-1 budou pomáhat s dostavením se do dané lokace. Personál s přístupovou hodností 4 a vyšší podívejte se na svůj Nadační email pro více informací. Sektory 1,2,3, Cely třídy D a sektory označené REDACTED jsou momentálně jsou momentálně pod Lockdownem do odvolání. Konec hlášení.
ČTEŠ
SCP - [Incident Gamma]
ParanormalSCP - [Incident Gamma] je můj nový příběh navazující na S.C.P -Moje působení v Nadaci. Zákaz kopírování příběhu bez mého povolení.