1) Major

3 0 0
                                    

[ 10:25 Červen - Neuvedený Řecký ostrov ]

Nebyla to dovolená podle představ, ale v její profesi nic nešlo podle představ. Kdyby to ale byla její vysněná dovolená, chodila by na exkurze a nějaké večerní aktivity. Anna ale měla hrůzu co by se stalo kdyby po své ruce neměla telefon a co by se stalo kdyby byla pod vlivem alkoholu.

Když totiž nastupovala jako Kadet, zaslechla příběh jednoho muže, který byl na dovolené. Dostal se na vysokou pozici, ale pokud jste na vysoké pozici jsou 2 možnosti, buď zešílíte ,nebo se pokusíte odreagovat. Tento muž se rozhodl odreagovat se se vším všudy. Byl vyhozen z hotelu kde bydlel protože všechny své peníze utratil za pití. Když je ale člověk opilí často rád mluví...často jsou to věci o platu, přátelích a podobně. Často to jsou ale tajemství, ať už že jste tajně zamilován nebo jak někteří lidé nesprávně zacházejí s vězni, nebo jak existují nadlidské bytosti které jsou někde zadržené. To co se tomu člověku stalo nikdo doopravdy neví, ti co o něm něco věděli dnes mlčí a nikdo o tom nemluví.

Anna vzala plastový kelímek s vodou a napila se. Podívala se na svůj telefon. "Žádné zprávy" řekla si v duchu. V dálce šli slyšet policejní sirény. Byl to už 3. den její dovolené, jelikož za ty tři dny nedostala jedinou zprávu usuzovala že všechno hladce jde a dovolenou si bez přerušení může užít. Dopila z kelímku zbytek vody a vyhodila jej do koše. Sirény ustaly. K Anně se přibližovali dva strážníci. "Jste Anna? Tohle si přečtěte...Máte 30 minut." Řekl menší tmavovlasý strážník a podal Anně malou obálku. Anna otevřela obálku, našla v ní malý papír. Na přední straně nic nebylo, tak papír otočila.

"Splacení dluhu. - P." Anna chvíli koukala na obálku, poté se rozhlídla po strážnících. Nikde nebyli. Rozhodla se odejít do pokoje. Po 28 minutách na hotelové parkoviště přijelo tmavě modré SUV. Anna hodila do kufru jednu ne moc objemnou tašku a nasedla.

[14:01 Červen - Zbrojnice Mobilních Úderných Jednotek, Základna 020]

"Pane, máme kamerové záběry..." řekl Kadet v tmavě rudé uniformě. "Ale?" zeptal se Kapitán █████. "Ale nemáme záběry kdy povstalci vešli do zadržovací zóny..." odpověděl nervózně Kadet. "Dobře...můžete jít." odpověděl zklamaně Kapitán, který doufal že kamerové záznamy ukážou něco co by bylo nápomocno. "██████, co se stalo?" Řekla Anna která právě vešla do místnosti. "Anno...rád tě vidím...ve zkratce mají jednoho člena rady O5, víme že odešli do zadržovací zóny SCP-████pak už nemáme zhola nic. Nevím si rady, proto jsem tě zavolal."

[14:05]

Anna vytočila číslo, chvíli telefon vyzváněl. "Dělej...zvedni to." řekla Anna která seděla ve své kanceláři. V telefonu to na zašumělo, pak se ale ozvalo "Tak co chceš vědět?". "Co jste měli v plánu?" zeptala se Anna. "Moc toho nevím...ale dával bych si bacha proto-" z telefonu se ozvala rána, jakoby po výstřelu. Telefon začal vydávat pípání. Anna chvíli držela telefon a pak ho položila na stůl. Její jediná naděje byl tento informátor z Povstalců. Teď je ale po smrti. Anna odešla do velicí místnosti. "Tak dobře...mám možnej nápad, ale nemusí nám to nic říct. Potřebuju aby tři-" Anna se zastavila protože toto byla další věc kterou nečekala.

Tma.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 22 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

SCP - [Incident Gamma]Kde žijí příběhy. Začni objevovat