Zabij ho. Zabij ho. Zabij.. zabij.. Zabij ho! Zabij ho! ZABIJ HO!!
Musím ho zabít. Byla jsem k tomu vycvičena... Byla jsem k tomu zrozena. Je to moje povinnost, můj úkol.
Proč ho vlastně mám zabít?
'To už jsi zapomněla?'
Na co jsem zapomněla?
'Co nám udělal? Čím jsme si kvůli němu prošli? Musíš ho zabít!'
Já ale nejsem vrah.
'MUSÍŠ TO UDĚLAT!'
Musím to udělat. Jinak to nejde. Musím zabít Nikolase Kinga.Otevřela jsem oči a chvíli zírala do tmy, než se otevřeli kovové dveře, které mě zde drželi.
,,Už jsi se probudila? Měla jsi ještě chvíli spát," povzdechl si Marco a propaloval mě pohledem.
Kdo je vůbec Marco?
A proč tu jsem?Celého jsem si ho prohlédla, ale i přesto nevím kdo to je... A kdo jsem vlastně já? Jak se jmenuji? Dokáže člověk vůbec zapomenout své jméno?
'Ty nejsi člověk.'
Sklapni!
,,Amando? Vnímáš mě vůbec?" ozval se Marco.
Amanda? Tak se jmenuji?
,,Cože?" řekla jsem chraptivým hlasem.
,,Jdeš se mnou, tak vstávej." řekl otráveným hlasem.
,,Kam jdeme?" zeptala jsem se potichu když jsem vstávala z chladné země.
,,Neptej se a pojď!" zvýšil svůj hlas a hrubě mě chytil za předloktí.
Táhl mě za sebou chodbami. Kde to jsem?
Zastavili jsme se až u nějakých dveřích, byly kaštanové barvy a celé ze dřeva.
,,Chovej se slušně jinak tě potrestám." zpražil mě pohledem a následně zaklepal na velké dveře.
Jakmile se ozvalo 'dále' tak mě vtáhl dovnitř.
Byla to velká místnost, na stěnách byli knihovny plné knih a u okna byl docela velký stůl za kterým seděl nějaký muž.
,,Pane, přivedl jsem Amandu, jak jste žádal." řekl klidným hlasem Marco.
,,Výborně, teď můžeš jít pryč." ozval se muž a Marco hned na to zmizel z místnosti pryč.
,,Amando, mám pro tebe práci." začal muž a díval se na mě slizkým pohledem.
,,Práci?" zopakovala jsem po něm.
,,Ano, potřebuji, aby jsi se zbavila určitých lidí."
Zbavila?
,,Jde o potížisty, kteří mě chtěli okrást a dokonce i zabít, ale utekli nám."
,,A proč já?" hlesla jsem.
,,Protože jsi nejlepší vrah ve městě ne-li ve státě, to už jsi zapomněla?" usmál se.
Já nejsem vrah.
,,Ti lidé o kterých mluvím patří do Royal Mafie, naši nejhorší nepřátelé, pokud víš, tak je vede sám Nikolas King. Takže sama asi chápeš, že je musíš pro dobro našeho jména zničit."
Nikolas King?
'Musíš je zabít! Všechny do jednoho!'
Chytila jsem se za hlavu, protože mě začala bolet, ale po chvilce to přestalo.
,,Ano pane, rozumím rozkazu." vypadlo ze mě dříve než jsem si to mohla rozmyslet.
,,Výborně, nyní se můžeš jít připravit. V devět večer na tebe bude venku čekat auto které tě doveze na přibližnou polohu těch mužů." řekl jen a já odešla.
Kam mám vůbec jít?
Kde se mám připravit?
'Jde se zabíjet Amando' směje se. Proč se tomu směje? Já nejsem vrah a ani jím být nechci.
ČTEŠ
Mafia boss
Teen FictionAmanda - byla několik let vězněná Morozofoven ve svém domě aby pro něj zabíjela, podaří se jí uniknout a jejich cesty se střetnou Nikolas - Mafián, který vládne Royal mafii, nejuznávanější a nejmocnější mafii v zemi. Potkal Amandu už dříve a od té d...