/sope/
[1]
Hobi
______Sabah uyanıp direk teleofnumu elime aldım ve saatte baktım daha vaktim vardı sabahları fazla iştahım olmuyordu kendime hafif kahve yapmak istiyordum. Yataktan kalktım ve yatağımı topladım lavaboya gidip elimi yüzümü yıkayıp odama tekrardan geldim dolabımın önüne geçtim ve okul formamı giydim. Çantamı hazırlayıp çantamı alıp mutfağa gittim. Kendime hafif kahve yapıp içerim. Duvarda asılı olan saatte bakarım. 07.45 olduğunu fark ederim çeketimi giyip ayakkabılarımı giyerim çantamı alıp takarım telefonumu cebime koyup çantamı koluma takarım.
______
Otobüs durağına oturup otobüsü beklerim. Kısa süre sonra otobüs gelir otobüs kartımı çıkarıp otobüse binerim arkalara doğru oturum ve telefonumu çıkarıp kulaklığım takarım ve sevdiğim bir şarkıyı açıp dışarıyı izlemeye başlarım.
______
Okulun yakınındaki durakta inerim ve kulaklığımı çıkarıp telefonumu çantama koyarım. Okulun kapısının önüne gelirim ve kapıyı itip okula girerim ve sınıfa doğru ilerlerim çok yabancılık çekiyordum bu okulda. Neyse sınıfa girip dolabımın oraya giderim çantamdan dolabımın anahtarını çıkarıp dolabımı açarım.
Eşyalarımı koyup ders kitaplarımı alıp dolabımı tekrardan kitlerim anahtarı cebime atarım yerime oturum ve dersin başlamasını beklerim.________
Ders başlamıştı zilin çalmasını az kalmıştı kapı çalmıştı. İçeriye giren suga olduğunu görürüm soluk soluğa kalmıştı ve nefes nefese hocaya dönüp "hocam özür dilerim geç kaldığım için" der hoca kafasını onaylayıp dersi anlatmaya devam etti suga yerine oturup kitaplarını çıkarıp dersi dinlemeye başlar. Zil çalmıştı kafamı sıraya koyup gözlerimi kapatırım.
_______
Okul bitmişti çantamı fln alıp okuldan çıkarım durağa ilerlemiştim suga durağa gelmemiştir büyük ihtimalle joon gitmiştir.
_______
Otobüs gelmişti otobüse binip tekli koltukların birine oturmuştum telefonumu çıkarıp öylesine bakınıyordum. Evime yakın durakta inmiştim evime doğru ilerledim evim gelmiştim. Evime girip ayakkabılarımı çıkarıp odama çıkarım çeketimi çıkarıp yatağa atıp üstümü değiştirip mutfağa giderim kendime yemek hazırlayıp yedim ve ellerimi yıkayıp odama çıktım ve yatağıma uzanırım telefonumu alırım.
______
Bı kaç saat sonra uykum gelmişti ve telefonumu şarja takıp üstümü örtüp yatarım ve kaç dakika sonra uyarım