ROUND 1
İlk önce kahramanlarımıza adaletli rakipler bulalım
THOR VS SHAZAM
Eyvallah tamam Shazam çok güçlü fakat shazamı shazam yapan yıldırım ama karşısındaki yıldırım tanrısıdır.
1-0
KAPTAN AMERİKA VS BATMAN
Kaptan Amerika'yı sevmem,ki Batman'ide sevmem.Ama Kaptan Amerika alır.
2-0
SENTRY VS SUPERMAN
Sentry güçlü,Superman de güçlü ama Sentry'nin içinde void var o yüzden Sentry alır.
2-1
QUİCKSİLVER VS FLASH
Flash,Mach 12 hızlarında koşabilmektedir Quicksilver ise mach 6-7 civarı.Sayısallarla oldu iş.
2-2
WOLVERİNE VS LOBO
Wolverine ölümsüzdür,Lobo'da öyle.ama kazanmak için öldürmeye gerek yok.
3-2
COLOSSUS VS BANE
Juggernaut gücüyle donanmış demirden Colossus Bane'yle dövüşürken hiç zorlanmaz.Kusura bakma Bane.
4-2
SHE HULK VS WONDER WOMAN
İkiside en sağlam kadın savaşçılardan biri.She Hulk evreninde en güçlü kadın savaşçılardan birisi.Fakat Wonder Woman hem She Hulk kadar güclü hemde bikaç kılıç,kırbaç vb. var o yüzden bence Wonder Woman alır.
4-3
VENOM VS DOOMSDAY
Doomsday Superman'e kan kusturmuştur ölmez ölünce yeniden dirilir he ama bu Venom'un güçsüz olduğu anlamına gelmez.
4-4
SİLVER SURFER VS HAL JORDAN
Şimdi Hal Jordan'ın yüzüğü var ve yüzükten istediği her şeyi oluşturabiliyor.Silver Surfer gezegen yiyen Galactus'un elçisi sınırsıza yakın kozmik gücü var ışık hızında uçabiliyo ve full gümüşten.Cevap tartışmasız Silver Surfer olur.
5-4