თავი 1

14 1 0
                                    

გამარჯობა.ჩემი სახელია ჰოუპ სქოტი.15 წლის. მიყვარს ხატვა მეგობრებთან ერთად დროის ტარება და ფრენბურთის თამაში🏐💖.მყავს ტყუპი და ფელისია და უფროსი ძმა სებასტიანი.ისინი მსახიობები არიან რის გამოც ჰოლივუდში არიან დაგაღებებზე,მეკი ჩემს მეგობრებთან ერთად ნიუ იორკში ვცხოვრობ.ჩემი მშობლები არ ვიცი ახლა.სად არიან,ნუუ ისე კიარა მიგვატოვეს დარაღაც. ისინი თითქმის ყოველკვირეულად მოგზაურობენ დიდი ხნით ერთ ადგილას არასდროს არ რჩებიან ჩვენ არ ვიცით ისინი რას საქმიანობენ.მათ საქმეზე ჩვენ არაფერს არ გვეუბნებიან,მაგრამ ისინი ყველა ჩვენს სურვილს ასრულებენ.ახლა გვეყოს მათზე საუბარი.იმის გამო რომ ჩვენი სახლი დიდია და ჩემი მშობლებიც არ რჩებიან დიდი ხნით მშობლების ნებართვით ჩემთან ერთად რამდენიმე მეგობარი ცხოვრობს.
-------------------------------------------------------------------------
    დილით  მაღვიძარას დარეკვა და ოთახში კასანდრას შემოსვლა ერთი იყო
(კას)-ძილისგუდაა ადგომის დროაა,საუზმე მზადაა.
(ჰოუპი)-აუ ცოტახანში ავდგებირა...ძაან მეძინება...
(კას)-თუარადგები ნეითი შენს ტოსტს შეჭამს ისევ იცოდე.
(ჰოუპი)-კაი კაი ვდგები-ვთქვი მარა თავიც კი არ ამიწევია ბალიშიდან.
   კასანდრა კარს მიეყრდნო და ისე დამიწყო ყურება.ლოგინიდან ავდექი,შევბრუნდი და მას დავუწყე ყურება.
(ჰოუპი)-დაკმაყოფილდი?
(კეს)-სავსებით.-თქვა და ოთახიდან გავიდა მერე ისევშემობრუნდა და დაამატა-ლოგინში დაბრუნებაზე არცკი იფიქრო.
ნუ სხვა გზა არ მაქ.სააბაზანოში შევედი და დილის რუტინა ჩავიტარე.შემდეგ ტანსაცმელი ავარჩიე

შემდეგ ტანსაცმელი ავარჩიე

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Forever...end Ever♡Where stories live. Discover now