הקדמה
היי לכל מי שהחליט לקרוא את הספר אני סופר מתרגשת:)
זאת התעסקות ראשונית שלי בכתיבה ופעם ראשונה שאני כותבת ומחליטה ״להוציא לאור״ משהו שכתבתי.
אז אולי הכתיבה תהיה לא משהו אבל אני אשמח שתפרגנו לי ותיתנו לי ביקורת (אם צריך) בשביל שאני אוכל להשתפר.
קריאה מהנה💘~סמנתה~
(יום ראשון)
״?you want to do something fun? You want to go to Taco Bell"
הייתי באמצע הסרט ילדות רעות שראיתי ביחד עם לוסי ואנג׳ל זה בין הסרטים האהובים עלינו.
זה היה יום נורמלי בחיינו קמנו, ציחצחנו שיניים, שטפנו פנים, שתיים הכינו אוכל ואחת הדליקה משהו לצפות בו והיינו צופות בו כל היום. או עד שנרדמנו.
היום אני בוחרת ובחרתי ב״Mean Girls" כי זאת קלאסיקה ואין על רג׳ינה ג׳ורג׳ והבנות הכינו יוגורט עם גרנולה ותוספות מעל.(יום שני)
".I just want to be married again." "and I just won a million dollars"
התחלנו לראות פרינדס אנג׳ל ניסתה לשכנע את לוסי במשך איזה 20 דקות שנראה את זה כי היא לא רצתה בגלל כמות העונות והפרקים, היא אמרה שזה יקח לנו כמה ימים לסיים את זה והיא תפספס את התור שלה מחר. בסוף היא הסכימה כי אנג'ל אמרה לה שכל תור שהיא תפספס היא תחזיר לה בימים שלה.(יום שלישי)
ראינו עונה וחצי של פרינדס, אלוהים תעזור לי.
אין לי מה להגיד חוץ מזה שאני מתה על רייצ׳ל.(יום רביעי)
התחלנו עונה שלישית.(יום חמישי)
הם היו בהפסקה!!!!!!!!! אל תגידו לי שלא.(יום שישי)
אנחנו בעונה שישית.(יום שבת)
לא אכלנו כבר יומיים רק שתינו מים, ישבנו כל הלילה עד הבוקר וצפינו בסדרה ואנחנו כמעט מסיימות אותה, אני לא יכולה יותר אני חייבת להגיד משהו. ״בנות.״ לקחתי את השלט מהשולחן ועצרתי את הפרק.
״היי.״
״מה את עושה,״ הן אמרו ביחד, ״תפעילי את זה.״ לוסי משכה את השלט מהיד שלי עצבנית וחטפתי ממנה אותו בחזרה אליי.
לפני כמה ימים לוסי לא הייתה מוכנה לשמוע שום דבר על פרינדס ועכשיו אני רואה לפעמים דמעה זולגת לה על הלחי וזה דבר שהיא לא עושה כמעט אם בכלל.
״חכו שנייה, אתן לא שמות לב כמה התמכרנו לזה? אנחנו לא עושות כלום, לא יוצאות החוצה, לא אוכלות מסודר או מתקשרות עם אנשים אחרים. הדבר היחידי שאנחנו עושות כל היום זה לשבת בבית ולהיות דבוקות לטלוויזיה ולבלוס כל דבר שאנחנו מוצאות במקרר. מתי פעם אחרונה יצאנו החוצה? או עשינו קניות?״ אני יודעת שזה היה נשמע דרמתי אבל זה נכון. גם אם לא ממש היינו דומות לבטטות אנחנו בטטות.
״את צודקת!״ אנג׳ל קפצה. ״אנחנו צריכות לעשות עם עצמינו משהו.״
״וואי למי איכפת ידרמתית בואו נסיים לראות את זההה.״ לוסי גערה בנו.
״מסכימה.״ אנג׳ל חזרה לשבת על הספה עם מבט לתוך הטלוויזיה.
לוסי חטפה ממני את השלט והפעילה את הפרק, לא המשכתי לראות איתן במקום זה לקחתי את המתפון שלי ונכנסתי למתסטגרם להתעדכן קצת מה קורה, זמר אחד העלה פוסט מההופעה שלו בגן המלאכים, שטנית אחת שהיא חברה של לוסי העלתה סטורי ממועדון המוות.
המשכתי לראות ולגלול עד שראיתי נשמה שהעלתה תמונה שלה בשדה פתוח עם הכיתוב למטה ׳חזרתי לכדור הארץ לתקן את העבר בשביל העתיד׳.
תהיתי לעצמי לפעמים מתי אשתמש באופציה שלי לרדת לכדור הארץ כי לא מצאתי הזדמנות טובה, אבל כשאני חושבת על זה, יכול להיות שמצאתי אותה ממש עכשיו.
YOU ARE READING
My Little Soul🖤
Romance(בהקפאה) היו לי שני אחים גדולים ואני הייתי האחות הקטנה, תמיד אהבנו לעשות דברים ביחד, כמו לראות טלוויזיה, לטייל. עד שיום אחד הם התחילו לשלוח ידיים לכיווני וכששאלתי אותם מה הם עושים הם ענו לי ״זה רק משחק אל תדאגי״ והאמנתי. לא דאגתי. בהתחלה זה היה סתם...