Ben bu fici yazmayı unutmuşum mantık hatası yazım hatası falan olursa benim suçum değil lütfenn bunu unutmayalım yılar sonra yazdım desem yalan olmaz bir türlü yazma fırsatım olmadı ve yazmak için aklımda hiç fikir yok tıkanmıştım Uygulamayı da daha dün yükledim mezun senem olduğu için herşeyi silmiştim lütfen kusura bakmayın kendinize iyi bakın
Jimin etrafına anlamaz bakışlar atıyor neler olduğunu sorguluyordu uyandığı andan beri herşey o kadar garipti ki ona birşey anlatılmıyordu da bazı şeyleri kavramaya çalışıyor yerine yerleştirmeyi deniyordu bunların başında Jeon Jungkook ve ona olan davranışları yer alıyordu.
Ona eşinim demişti fakat Jimin ne böyle birşey hatırlıyor nede buna imkan veriyordu
Jeon Jungkook'u az çok tanıyordu o gerçekten kalpsiz bir alfaydı evet onula bir iki defa konuşma şansı olmuş olabilir fakat Jungkook'un kim olduğunu herkes gibi oda biliyordu Kore'nin en zengin iş adamı ve en sert insanı olabilir ( Jimin Jungkook'u ününden dolayı biliyor burda ona tam aşık değil ona aşık olduğu yer büyüdüğü yetimhaneye ziyarette gittiği gün o gün Jungkookun kalbini görmüş ve onun ruh eşi olduğunu anlamış yani hafızası onu bu olaydan da önceye onu bir iş adamı ve ara sıra gördüğü biri olan dönme götürmüş)
Jungkook'tu bu değil birini sevmek biri ile zorla bile evlenecek bir adam değildi. Onun çok yardım sever olduğunu biliyordu ki Jungkook aşk ne bilmeyen bir alfaydı boynunda ona ait bir iz veya mühür de yoktu buda Jimin'e Jungkook'un onunla dalga geçtiğini düşünüyordu"Ah zavallı ben Jungkook ile bir evlilik kuracak değilim ya . Onu biraz bile tanıyorsam hayatında sevgi ve aşka yer olmadığını biliyorum."
Jimin'in kapısı yavaşça aralandı Jungkook hasret kaldığı yüzü gördüğünde içinde kopan fırtınalara engel olamadı. Jimin onun Jimin'iydi fakat sevgilisi ona asla bu kadar boş gözler ile bakmamıştı sanki aşık olduğu adam gitmiş farklı biri gelmişti madem Jimin ona yılar öncede aşktı o zaman bu bakışlar neydi neden Jungkook'un kalbini bu denli parçalıyordu. Hafızasını geri kazanmazsa, bir daha asla birlikte oldukları anıları hatırlamaz ise Jungkook ne yapardı. Jimin ona tekrardan eskisi kadar duygu dolu o gözler ile bakar mıydı? Peki ya Jungkook'u tekrardan herşeyi yapar mıydı? Eğer Jimin hafızasını geri kazanamazsa Jungkook'u bırakacak mıydı? Bunu yapamazdı değil mi onların çocukları vardı Jungkook bunları düşündükçe kafayı yicek gibi oluyordu. Jimin'in yanına geçip baş ucuna oturdu . Omegasi biricik ve tek aşkına bu hastane ve bu oda hiç yakışmamışti
"Bay jeon lütfen bana mantıklı bir açıklama yapın neler oldu ?"
Jungkook, sevdiği adamın saçlarını geriye doğru iterek şakalarından acitmamaya dikkat ederek hafifçe öptü
" Bilmiyorum Jimin aniden bize bunlar neden oldu bende bilmiyorum sevgilim. Sen evde merdivenlerden düşmüşsun kafana aldığın darbe son üç yılı tamamen silmiş"
Bu olabilir miydi? Jimin duyduklarını sindirmekte oldukça zorlanıyordu Jungkook herşeyi ona baştan aşağıya anlatıyor neler olduğunu tek tek açıklıyordu" Çocuklarımız seni oldukça özlemiştir her ikisininde da sana çok farklı bir düşkünlüğü var"
" Haru ve hajun mu demiştiniz Bay Jeon
"" Jimin ben senin eşinim bana bay jeon demeyi kes ve Hajun ile Harin demiştim bebeğim"
Jimin biliyordu ki böyle bir adam ile asla yapmazdı nasıl evlenmiş ve çocuk sahibi olmuş olabilirlerdi ki
Jimin'in taburcu işlemeleri bitmiş şuan Jungkook ile eve -Jungook'un evimiz dediği yere - gidiyorlardı. Bir kaç dakika sonra araba durmuş Jungkook hemen eşinin kapısını açıp onu kucağına aldı Jimin bu durum karşısında şaşırmış ne yapacağını bilememiyordu. Ellerini Jungkook'un boynuna dolayıp ona izin vermişti.
Içeri girdikleri gibi iki tane çocuk Jimin'e doğru koşmaya başladı"Babaycim seni çok özledim" minik alfa çocuk ağlayarak babasına doğru sıçrama çalışıyordu fakat alfa babasının kucağında olan babasına yetişmekte zorlanıyırdu . Bunu farkeden babası eşini kucağından indirip oğlunun ona sarılması için olanak sağladı.
Jimin ona sarılan küçük çocuğa karşılık verip kollarını boynuna doladı. Hisettiği duygular o kadar derin ve güzeldi ki her an ağlayabilirdi. Onun oğlu olduğunu hissediyordu kesinle boynuna dolanan o iki minik kolun sahibi onun bir parçasıydı buna emindi. Omegasi da bazı şeyleri unutmuş olsada oğlunu hissedebiliyordu. Oğlunun daha fazla ağlamasını istemiyordu" Bebeğim ben iyiyim ağlama bak herşey geçti. Kız kardeşin nerede "
Hajun göz yaşlarını silip karşısındaki adama baktı onu biraz süzdükten sonra iyi olduğuna emin oldu
" Harin bayçede babacıyım "
"Babciyim geymis"
Bu sefer ağlayarak ona doğru koşup sarılan kişi Harin'di
"Babaycim özüy diyerim bizim yüzümüzdeyndi "
Harin ağladıkça Hajun da ağlıyor babasına daha sıkı satılıyordu
"Hayjun ve ben o kadar kytuk ki düyden beyi yoysun( yoksun) söyz biy daha boyke biysey yapmiycaz" ( bence iki yaşin Max konuşma bu)
"Bebeklerim ağlamayın artık bakın ben iyiyim tamam mi bir şey olmadı da "
Çocuklar babalarının bırakmış Jimin de dinlenmesi için Jungkook tarafından odasına götürülmüştü
Bir kaç gün geçmişti bu geçen günler Jimin'in Jungkook'tan uzak durması ondan çekinmesi ve " Bay Jeon" diyerek Jungkook'u delirtmesi ile geçmişti.
Jimin artık bazı şeylerden emindi kesin olarak Jeon Jungkook ile zorla evlendiğini kendisinin Jungkook'u veya Jungkook'un onu bir şekilde tehdit etmesinden dolayı olduğunu düşünüyordu
Belkide yatmışlardır ve Jungkook'ta onun hamile olduğunu öğrenince mecburen evlenmiş birbirini sevmeyen kişilerdirlerÖte yandan Jungkook hayatının en kötü anlarını yaşıyordu Jimin ona soğuktu aralarında uçurumlar varmış gibiydi sanki hayat ona ceza veriyordu biricik omegasina geçmişte dediği çoğu şeyin acısı şuan çıkıyor gibiydi. Sevgilisinin ona boş içinde hiç duygu barındırmayan o bakışları onu kalbinden bıçaklıyordu Jungkook buna bir çözüm bulmak zorundaydı böyle yaşayamaz Jimin olamdan asla ama asla yapamazdı.
Jim ve Harin bebeğimBuda hajun ile resimler çok iyi değil ama elde bu var
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dolor Jikook
FanfictionJimin evli olduğu adama aşıktı Jungkook ise bunun tam tersiydi (Angst değil)