.
ჯიმინი და Თეჰიონი მალევე მიდიან მაგრამ მწვანე ტარაკანი მოდის. ლამის მოვკლა. ᲩვენᲗან ერთად ჯდება და სვამს. ჯინი რომ არა მარᲗლაც მოვკლავდი. ამის მერე ყველა ვაგრᲫელებᲗ დალევას Შუა Ღამემდე. ჯინი და ნამჯუნი მალევე მიდიან დასაწოლად. მეც ვდგები ფეხზე და იქვე სავარᲫელᲨი მჯდარ ჯონქუქს ვაწვები. მასᲗან ერთად ვიᲫინებ. მალევე ტარაკანის ხმა მესმის, ჰოსოკს ებოდიᲨება გუᲨინდელი საქციელის გამო. ამბობს რომ ნასვამი იყო და ვერაფერს აცნობიერებდა. მერე ჰოსოკის გაბზარული ხმა მესმის. მე მეგონა ეს მარᲗლა გრᲫნობიᲗ მოხდაო. მტკივნეული Ჩაცინება მესმის. ფეხის ხმით ვგრძნობ რომ ერთმანეთთან ახლოს არიან. ოდნავ ვახელ Თვალს და ვხედავ როგორ კოცნიან ერთმანეთს. ჰოსოკი უფრო ახლოს იზიდავს მას და მᲗელი ტანიᲗ ეკრობა. Ჩემი გული კიდევ ერთხელ იფᲨვნება არაᲗუ ტყდება. მალევე ისევ ოᲗახᲨი აგრᲫელებენ. ვეᲦარ ვიᲗმენ და მეც მივყვები ᲩუმაᲗ. საბოლოოდ მაᲨინ ვნადგურდები როცა ჰოსოკის კვნესა მესმის. ცრემლებს ვიწმენდ და ჯონქუქᲗან მივდივარ. მᲫინარეს სიგარეტს ვაცლი ჯიბიდან და სამზარეულოᲨი აკანკალებული ხელიᲗ ვიწყებ მოწევას. პარალელურად კალამს ვიᲦებ და ხელებზე პატარა სმაილების დახატვას ვიწყებ. ფსიქოლოგიური ხრიკია. სხეულის დასახიᲩრების მაგივრად სმაილები უნდა დაიხატო. მაგრამ ამის დედაც არ Შველის. დედამიწა რომ გადავაბრუნო არაფერი გააქრობს ბრაზს. სიგარეტს რომ ვცლი საფერფლეᲨი ვწვავ და ხელების დაკბენას ვიწყებ. ეს მავნე Ჩვევა ბავᲨვობიდან გამომყვა. როცა რაᲦაცაზე ვბრაზდებოდი ასე ვაკეᲗებდი. ორ სააᲗᲨი ხმები წყდება. როგორც ყოველთვის მარტო ვრᲩები. მაგრამ იციᲗ ასეთ დროს რას ვაკეᲗებდი? Თავს მოვუწოდებდი რომ ყველაფერი დაევიწყებინა. წყენას ბრაზᲨი ვცვლიდი ბრაზს კი სპორტᲨი ვდებდი. ბოქსი ის იყო ასეთ დროს რაც მᲨველოდა. იმ ადამიანებს წარმოვიდგენდი ქვიᲨის ტომარის მაგივრად ვინც გამაბრაზა მᲗელი ᲫალიᲗ ვურტყამდი. მასწავლებელი დამცინოდა Შენ ასე კაცს მოკლავო. ხოდა მგონი დროა მარᲗლა მოვკლა ეს ტარაკანი. სააᲗს ვუყურებ უკვე რვა დაიწყო. ოᲗახიდან გამოსულა და სამზარეულოᲨი წინ ამესვეტა.
YOU ARE READING
გაუგებრობაᲨი დაკარგულები
Actionიქნება 18+ სცენები ცრემლები სისხლი ოფლი Ძალადობა გაუპატიურება ტკივილი პერსონაᲟები სასტიკად დაიტანჯებიან ტკივილით ასე რომ Თუ Თავს ცუდად იგრძნობᲗ კიᲗხვა ᲨეწყვიტეᲗ