Kisah ini mula-mula terjadi ketika aku di tingkatan satu, berlanjutan hingga aku sambung belajar di sebuah Universiti di selatan tanah air, dan masih lagi berterusan hingga kini.
Nama aku Zaenal, aku ketika itu berusia awal 20-an. Aku tak lah hansem sangat, pun tidak juga tinggi. Ukuran badan yang sedang, tapi agak mascular sebab aku aktif dalam sukan silat olahraga ketika masih di sekolah rendah dan juga di sekolah menengah.
Aktiviti maksiat aku bermula dari tingkatan 1 lagi, bila mak saudara perempuanku yang aku panggil Cik Su (3 Tahun lebih tua dariku) yang pangkat mak cik kepada aku bertanggung-jawab mengambil terunaku, seterusnya jadikan aku pemuas nafsunya.
Aku mulai sangat aktif dalam aktiviti seks selain bersama Jane (pangkat mak saudaraku) pula, ketika aku masuk tingkatan 3. Rasanya lebih 20 orang pelajar perempuan di sekolahku pernah bersenggama denganku. Dan 2 orang guru janda turut jadikan aku sebagai pelempias berahi gersang mereka.
Ketika aku tingkatan 4, aku masuk sekolah asrama penuh, dan tinggal sepenuhnya di asrama. Disinilah aku berkenalan dengan 2 org guru tersebut, hinggakan aku dibawa tinggal dengan mereka di kuaters guru selama 2 tahun dari tingkatan 4 hinggalah aku habis SPM. Mereka berdua tinggal serumah, dan sama-sama janda.
Dari situlah kegiatan maksiatku semakin menjadi-jadi, hinggakan sampai tahap aku ketagih dengan denyutan sperma keluar dari batangku, ketagih dengan kemutan cipap, ketagih merasa batangku panas dikulum, dan yang sangat menagihkan bagiku adalah bau aroma cipap. Wajib untuk aku merasakan semua itu setiap hari. Kalau miss je satu hari, aku akan rasa resah dan batangku akan tegang sepanjang hari. Itu menyebabkan batangku merasa sakit kadang-kadang sampai melecet akibat bergesel dengan seluar. Aku ni pula jenis Americano (Jenis orang yang tk suka memakai seluar dalam). Tak pakai seluar dalam ataupun boxer dari kecil lagi. Rimas aku rasa bila memakai seluar dalam mahupun boxer.
Bila aku sudah tinggal (secara haram) bersama guru wanita tadi. Bagi mengelakan aku diketahui, aku meminta untuk pindah ke asrama Blok D dari Blok A yang berseberangan dengan rumah guru wanita tersebut, dan menyusup ke rumah mereka setiap kali habis prep malam. Kelebihan yang ditawarkan oleh kedua guru wanita itu secara tidak langsung menyediakan tempat untuk aku bersenggama dengan pelajar wanita yang tinggi nafsunya. Ada yang memang sudah berpengalaman, ada yang kurang pengalaman tapi sudah tidak dara lagi, dan ada juga yang baru mahu mencuba bagaimana rasanya bersenggama, ada juga yang mahu tingkatkan lagi skill mereka dalam memuaskan lelaki sebelum melakukannya bersama boyfriend mereka, semata-mata mahu puaskan dan kagumkan boyfriend mereka dalam soal seks.
Kadang2 sampai berempat yang datang. Ada yang lebih suka beraksi sendiri kerana mahu pamerkan skillnya kepada kawan. Lain pula kawannya tadi, lebih memilih untuk bersenggama secara berkumpulan.
Sekian dahulu untuk pengenalan. Selanjutnya saya pecahkan kisah ini mengikut siapa pasangan saya dalam melakukan maksiat ini.
Nama mak cik aku ni Sophea Jane, kami panggil dia Jane. Dia Tua 3 tahun dari aku. Dia kacukan Australia dan Melayu. Ayahnya orang Australia, dan emaknya adalah orang melayu. Jane merupakan anak bongsu dari 2 beradik. Abangnya yang sulung tua 8 tahun darinya.
Atuk aku sebelah ayahku, mempunyai 11 orang adik beradik. Emak Jane adalah yang paling bongsu antara adik beradik atuk aku. Jarak antara Mak Jane dengan abangnya dekat 10 tahun. Sebab tu emak Jane ni masih muda walaupun dia pangkat nenek aku. Ketika itu umurnya baru 40-an. Aku pula baru berumur 13 tahun, Jane pula 16 tahun.
kisah hilangnya teruna aku yang direnggut oleh Jane bermula setelah 2 bulan Jane tinggal dengan keluarga kami. Orang tua Jane pindah ke Australia atas urusan kerja. Jadi, Jane terpaksa tinggal dengan keluarga kami untuk menamatkan sekolahnya di Malaysia.
Pada awalnya ketika baru pindah bersama kami, Jane tidak menunjukan perlakuan aneh mahupun menggoda. Jane ni memang jenis yang nakal. Dari dahulu lagi perangainya suka menyakat kesemua kami bersaudara yang lelaki. Kami memanggil Jane ni Cik Su. Aku pula membahasakan diri dengan pangilan 'orang'.
YOU ARE READING
Sifu ku Maksu ku yang sebaya
RomanceKisah bermulanya perjalanan kehidupan ku penuh dengan maksiat setelah diajar dari asas tentang seks oleh maksu ku sendiri yang sebaya. ** NOTE: SEMUA NAMA INDIVIDU DAN TEMPAT AKU TUKAR BAGI MENGELAKAN MENDEDAHKAN AIB MAHUPUN INDIVIDU ITU SENDIRI**